Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Uten å starte en stor Windows vs. Linux-diskusjon (prøv dere og bli hugget raskt ned, seriøst jeg stenger DNFK om dere gjør det), hva er en grei mediesenterdistro for en som ikke er alt for erfaren i Linux? (Les: Jeg har brukt Ubuntu 10.10 elns. litt tidligere)

Tja, Geebox kanskje. Eller XBMC i Ubuntu feks.

Men tropemannen har sikkert bedre forslag &--#62;&--#62;

edit. noe han hadde.

Endret av Kakeshoma
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten å starte en stor Windows vs. Linux-diskusjon (prøv dere og bli hugget raskt ned, seriøst jeg stenger DNFK om dere gjør det), hva er en grei mediesenterdistro for en som ikke er alt for erfaren i Linux? (Les: Jeg har brukt Ubuntu 10.10 elns. litt tidligere)

XBMCbuntu. Installer og du er ferdig.

http://wiki.xbmc.org...title=XBMCbuntu

Danke schön, bitte schön, hoppisjø'n, mos|jø'n og mjøsa. Prøver den. :)
Skrevet

Tror dere språket norsk noengang vil dø ut?

Ja. Er vel 50 milliarder år til solen takker for seg ;) Mulig vi blir feid vekk lenge før det da, av oss selv sannsynligvis.

• Liker 1
Skrevet

Ja. Er vel 50 milliarder år til solen takker for seg ;) Mulig vi blir feid vekk lenge før det da, av oss selv sannsynligvis.

Da blir det partyparty!

Skrevet

Tror du det?

Ja, men ikke i den forstand at det blir erstattet med et annet språk, foreksempel russisk eller engelsk. Tror de fleste av oss hadde snakket tysk i dag om hitler hadde stoppet på grensa til Russland.

Skrevet

Tror du det?

Ja, men ikke i den forstand at det blir erstattet med et annet språk, foreksempel russisk eller engelsk. Tror de fleste av oss hadde snakket tysk i dag om hitler hadde stoppet på grensa til Russland.

Arabisk.

Skrevet

Hvor lenge tror dere det er til vi er tvungne medlemmer av Forente Europeiske Stater?

Ikke så alt for lenge, forhåpentligvis.

Skrevet (endret)

57 av 73 rette, blir altså ikke lege av meg med det første.

Hvor mye måtte du ha?

Og hva blir det av deg da?

Endret av Kammizez
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...