Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi hadde en fyr i ungdomsskolen som vokste fra 160 og tynn, til 180 og skjegg og bart på ett år. Rareste jeg har sett.

Endret av Bytex
Skrevet

Jeg var alltid den minste karen i klassen, helt fra barneskolen og opp til ungdomsskolen. Sommeren til 1. videregående vokste jeg til 189+ mens de andre stoppet på 175/180 ca. Folk kjente meg nesten ikke igjen.

Skrevet

Tar du mine og, Smufelurfen?

Yes, gidder du å vente til jeg kommer sørvestover?

Tenkte å dra på fylla i Bææææææææææærgeeeeen, og så få Beccafe til å lære meg og like kaffe.

Skrevet

Vi hadde en fyr i ungdomsskolen som vokste fra 160 og tynn, til 180 og skjegg og bart på ett år. Rareste jeg har sett.

Er ikke det ganske vanlig med gutter? Okei, muligens ikke så ekstremt da :p

Men gurimalla, som noen av gutta på ungdomsskolen vokste og forandra seg i løpet av kort tid. Observerte det også på praksisskolen min i fjor, elevene var jo helt annerledes før og etter jul. Nesten litt skummelt.

Skrevet

Er ikke det ganske vanlig med gutter? Okei, muligens ikke så ekstremt da :p

Men gurimalla, som noen av gutta på ungdomsskolen vokste og forandra seg i løpet av kort tid. Observerte det også på praksisskolen min i fjor, elevene var jo helt annerledes før og etter jul. Nesten litt skummelt.

Nei han der var noe ekstrem. Han gikk fra å se ut som en vanlig 15-åring til en 30-åring med halvlangt hår og skjegg og bart.

Skrevet

Nei han der var noe ekstrem. Han gikk fra å se ut som en vanlig 15-åring til en 30-åring med halvlangt hår og skjegg og bart.

Skummelt :p

Skrevet

Jeg har ikke fått skjegg enda. :( Ser fortsatt baby ut i trynet.

Skjeggstubber og tredagers kan være veldig sexy, men ikke noe behagelig å nusse på.

Så sånn sett positivt.

Skrevet
Skjeggstubber og tredagers kan være veldig sexy, men ikke noe behagelig å nusse på.

Så sånn sett positivt.

I hear you loud and clear. Nå er det ikke veldig mange på min alder som har "ordentlig" skjegg. Ser bedre ut å ha glattbarbert enn å ha mopedbart og hormonskjegg under haka.
Skrevet

jeh har ikke vokst siden 9.klasse jeg!

Vi jenter er så kule at vi når høydetoppen vår tidligere enn gutta. Stoppa vel rundt 9. klasse jeg og.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...