Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er usikker altså. Alpha Centauri er jo jævlig bra ...

Skjønt, det er pulings også.

 

Jeg har forøvrig pugga til eksamen for andreårsstudentene ved medisin på NTNU i kveld. Hva gjør man ikke for en plate vaffel?

Da må du regne med å få en telefon av meg i fremtiden, om jeg ønsker gratis legehjelp.

Fordi musa di er bedre enn spill?

Alt ved meg er bedre enn spill. Du hadde valgt å slikke tærne mine framfor å spille.

Lenke til kommentar

Jeg er usikker altså. Alpha Centauri er jo jævlig bra ...

Skjønt, det er pulings også.

 

Jeg har forøvrig pugga til eksamen for andreårsstudentene ved medisin på NTNU i kveld. Hva gjør man ikke for en plate vaffel?

Da må du regne med å få en telefon av meg i fremtiden, om jeg ønsker gratis legehjelp.

Vel, jeg studerer ikke medisin, jeg hjalp søss med å pugge.

Dog, jeg kan det som er verdt å vite om cerebellum, cerebrum, medulla oblongata, medulla spinalis, pons og hippocampus.

 

Det aller viktigste er å ikke få for mange øl i medulla oblongata.

Lenke til kommentar

Vel, jeg studerer ikke medisin, jeg hjalp søss med å pugge.

Dog, jeg kan det som er verdt å vite om cerebellum, cerebrum, medulla oblongata, medulla spinalis, pons og hippocampus.

 

Det aller viktigste er å ikke få for mange øl i medulla oblongata.

Såpass har jeg oppfattet.

Likevel, jeg går langt for å spare penger. Dine latinkunnskaper har overbevist meg.

 

Høres ut som en avtale, denne gangen tar jeg kanskje av deg lenkene.

Høres bra ut. Hadde blåmerker i flere øker etter økten vår.

Lenke til kommentar

Woop! Jeg visste det ville komme noe godt ut av å lese i Gray's Anatomy-boka da jeg var liten.

 

e: Jeg har også mange års erfaring med å leke doktor, samt å kurere forkjølelser og diverse andre sykdommer med medisin fra naturen og gamle kjerringråd.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Fyyyy å sliten! Noen som var på deadmau5 i kveld? Rimelig kjei i føttan :D

:( jeg hadde gleda meg til den konserten, og etter jeg hadde kjøpt billettene fikk jeg plutselig ikke lov av faren min >:C

 

Noen som har noen tips til å lindre halsbrann? Gjør forferdelig vondt og har ikke spist på / dager pga det. Curamed hjelper ikke det heller!! ??

Endret av SturlaTheZombie
Lenke til kommentar

Da var det morgen igjen da.

 

hydralikk -.-

Har fri jeg :3

 

er som regel spising som lindrer det, fordi du får syre opp i spiserøret. jeg hadde det en stund så tok no piller for det fra apoteket. 1 om dagen også var det helt vekke etter to uker. dog følte ingen halsbrann resten av dagen etter jeg tok den pilla.

Så det er lurt å spise da? Ok skal prøve, men blir nok ikke så mye :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...