Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bytter på mellom engelsk og norsk på anleteboki fordi det er ganske blanda med hvem som forstår norsk eller ei.

I følge Tsjuden er det visst bare nordmenn som leste veggen til personene det gjaldt!

Da er det egentlig litt rart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er overaska over at tråden ikke er døpt om til vidas deppetråd.

HEI GI DENNE EN PLUSS TIL DA SÅ DEN FÅR STJERNE DERE

DET VAR JO SÅ USANNSYNLIG BRA OG FINT SKREVET!!!!!!!!!

Skrevet (endret)

Fornøyd?

Ja!!!!!!!!! Elsker når folk får støtte for å rakke ned på andre!!!!!!! Det er min favoritt-ting i hele verden!!!!!!

Endret av Vida
Skrevet

Fornøyd?

Ja!!!!!!!!! Elsker når folk for støtte for å rakke ned på andre!!!!!!! Det er min favoritt-ting i hele verden!!!!!!

Thats what friends are for.

Skrevet (endret)

jeg bytter på mellom engelsk og norsk på anleteboki fordi det er ganske blanda med hvem som forstår norsk eller ei.

I følge Tsjuden er det visst bare nordmenn som leste veggen til personene det gjaldt!

Da er det egentlig litt rart.

Noen Tror de synes engelsk er kulere enn norsk :hm:

Endret av Tsjuden
Skrevet

1. Hvor drøye bilder er det lov å poste i denne tråden.

Har du tatt nakenbilder? Drit i regler, post dem!

Skrevet

1. Hvor drøye bilder er det lov å poste i denne tråden.

Slikt har delvis blitt gjort før, og har endt med utestengt bruker i lang tid :wee:

Skrevet

Ja. Nei, jeg tenkte poste noe helt annet. Men jeg tror jeg lar være. Poste etter innfallsmetoden funker ikke helt om en spør først.

Skrevet

Slikt har delvis blitt gjort før, og har endt med utestengt bruker i lang tid :wee:

I know, men det går an å ta en for laget :D

Ja. Nei, jeg tenkte poste noe helt annet. Men jeg tror jeg lar være. Poste etter innfallsmetoden funker ikke helt om en spør først.

Så kjedelig :p

Skrevet

Men jeg er jo kjempesnill. Og jeg kan sikkert bare bestikke Lars med litt vin, øl eller sterkere saker så kan jeg gjøre hva jeg vil. Eller?

Så kjedelig :p

Om du virkelig vil se meg naken kan jeg fikse liveshow. Skal ture gjennom Østfold i sommer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...