Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da har man fortært litt over en liter energidrikk, en dobbel espresso og tre boller på seks timer.

Hva har dere hatt til middag i dag? Vi har ikke hatt det oppe enda i dag tror jeg.

Endret av multisync
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parkeringsfolka etterspør kortnummer for å spore betalingen, mener de da kortnummer, eller kontonummer?

Tenker bare kortnummer kanskje er litt mer personlig, men er kanskje de trenger for å se transaksjonen?

Skrevet

Hva skal parkeringsvaktene med kort-info uansett da? Visste ikke at dette skal opplyses til dem.

Skal klage på litt forskjellig... En automat fikk jeg ikke noen lapp, et annet sted fikk jeg ikke rabatt jeg skulle ha.

Skrevet

Jeg gruer meg i natt. Alarmen står på 0305.

:dremel:

Frykt ei, jeg skal passe på forumet mens du er høy full opptatt i red light district borte

• Liker 1
Skrevet

:dremel:

Frykt ei, jeg skal passe på forumet mens du er høy full opptatt i red light district borte

Antyder du at jeg at jeg kommer til å kjøpe masse transeksuelle horer og ha ville orgier mens jeg sniffer kokain fra kukene deres? Jeg er blodig fornærmet.
  • Liker 2
Skrevet

Antyder du at jeg at jeg kommer til å kjøpe masse transeksuelle horer og ha ville orgier mens jeg sniffer kokain fra kukene deres? Jeg er blodig fornærmet.

Så lenge du filmer det, kan du for min del gjøre akkurat hva du vil.

Skrevet

Det kommer til å bli så vilt at du ikke vil se det.

YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH!

(Og den som ikke tar referansen kan brenne)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...