Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På et annet forum jeg hang før, måtte man legge en en-linjes kommentar når man plusset noen. Disse kommentarene lå på profilen så man kunne se hva man ble plussa for.

Skrevet

Jeg hadde sluttet å plusse hvis det skulle være tilgjengelig for alle og enhver at jeg gjorde det. Det blir som å legge guilty pleasure-spillelista mi public på Spotify.

Skrevet

Anonym plussing er en fin ting synes jeg. Jeg hadde nok stilt meg nølende til å plusse "på kanten" innlegg som jeg er enige med eller synes er morsomme ellers.

Nå skjer det for lite til at jeg gidder å være våken. Natta!

Natti^^

Skrevet (endret)

Jeg hadde sluttet å plusse hvis det skulle være tilgjengelig for alle og enhver at jeg gjorde det. Det blir som å legge guilty pleasure-spillelista mi public på Spotify.

Mener ikke at alle kan se hvem som plusser hvem og hvorfor, men at personen som blir plusset får en linjes kommentar sammen med plussen, bare. Som bare han/hun kan lese såklart.

Endret av Bytex
Skrevet

Kan vi ikke bare fjerne hele driten? Det er en forbanna uting. Ser ingen verdi i å plusse innlegg i det hele tatt. Har jo ingen nytteverdi overhodet. Det er greit og kult å få litt kred for gode innlegg, men denne funksjonen blir jo bare misbrukt.

Skrevet

Min mening tells mer :D

Min livserfaring og administratorpoeng gjør at min mening teller minst 16,18 ganger så mye som din.

Vel, hu er jente så hennes meninger går over admin. kanskje dobbelt så mye?

Skrevet

Hadde ikke vært så ille med en "Fjern din pluss" knapp heller.

Oi, den er jeg enig i. Her, ta en pluss.
Skrevet (endret)

Tja..4 timer i senga med totalstappa nese. Stikke på butikken og skaffe nesespray nå. Typisk nok åpna nesa seg når jeg sto opp nå, men jeg kan jo ikke sitte og sove.

Endret av Bytex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...