Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der fikk headsettet mitt gjennomgå gitt , skurrende basstoner på høyreside sin feil. Aldri mer WESC, we are the superlative crap

Forventet du noe annet da du kjøpte det?

Forventet at elementene skulle være lenger en 1 år med vanlig bruk . men men , blir nok et dyrere headset med kvalitet denne gangen.

Beyerdynamic DT770 :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud som jeg ELSKER Across the Universe. Tror den kommer til å bli mest sette filmen min etter LotR. :love:

Og filmkveld er koselig.

• Liker 1
Skrevet

Herregud som jeg ELSKER Across the Universe. Tror den kommer til å bli mest sette filmen min etter LotR. :love:

Og filmkveld er koselig.

Vi har LOTR filmene i en type eske med ekstramatrialer i mengder - eneste problem er at vi ikke har blueray spiller.

Skrevet

Vi har LOTR filmene i en type eske med ekstramatrialer i mengder - eneste problem er at vi ikke har blueray spiller.

Jeg har sett alt ekstramaterialet som går an å oppdrive, antagelig minst 50 ganger :D

Sett den 3 ganger :ph34r:

:love: Den er fiiin.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Grimm er flaut dårlig.

Skrevet (endret)

Hvor mange 400 mg Ibux er for mange ila. et døgn?

Fra felleskatalogen om overdosering:

Ibuprofen

Toksisitet: Barn: 100-150 mg/kg ga lette og 300-400 mg/kg ga moderate til alvorlige forgiftninger. Voksne: 3 g ga lette symptomer. &--#62;8-10 g vurder sykehusinnleggelse. &--#62;20 g har gitt meget alvorlige forgiftninger. &--#62;6 g vurder oppfølging av nyrefunksjonen (spesielt ved risikofaktorer).

Klinikk og behandling: Se Antiinflammatoriske og antireumatiske midler, ekskl. steroider M01A (over).

Ellers:

Dosering:

Voksne og barn >40 kg: Bør tilpasses sykdomstilstand og individuell respons. Ved artrose bør behandlingen ikke gis kontinuerlig, men intermitterende avhengig av pasientens plager. Analgetisk effekt: 600-1200 mg pr. døgn fordelt på 2-4 doser. Sikker antiinflammatorisk effekt kan kreve døgndoser på 2400 mg eller mer. Akutte inflammasjonstilstander i muskel-skjelettsystemet: Første dose: 1200 mg (raskest mulig etter ev. skade) deretter 1800-2400 mg daglig fordelt på 3-4 doser i 3-10 dager. Dysmenoré:

Endret av L4r5
Skrevet

Pell deg til tannlegen med mindre du har lyst på magesår av all ibuxen. Det har vi sagt før. Tannverken går ikke bare vekk, den blusser opp hele tiden til det blir fikset.

Skrevet

Men samtidig er det somregle ikke noe vits i å dra til tannlegen hvis det er i tannkjøttet/visdomstenner, for han må vente til det verste er over, og evt. gi deg antibiotika før han kan begynne å holde på nedi der.

Skrevet

Der fikk headsettet mitt gjennomgå gitt , skurrende basstoner på høyreside sin feil. Aldri mer WESC, we are the superlative crap

Forventet du noe annet da du kjøpte det?

Forventet at elementene skulle være lenger en 1 år med vanlig bruk . men men , blir nok et dyrere headset med kvalitet denne gangen.

Beyerdynamic DT770 :love:

Virker som et godt valg, går klokkene helt rundt ørene , slik at de ikke klemmer ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...