Lord Britishface Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Så jævlig leit at ikke forholder seg til en klesstandard som du anser som akseptabel, da.
Kakeshoma Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Har Lord Britface her noensinne uttrykt det minste snev av glede, entusiasme eller aksept av noe slag her på diskusjon? Og, ja det er jo litt synd de ikke kler seg som jeg ønsker.
Eplefe Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Ja, det har han. Han er så god, atte. Bare ærlig. Horer kler seg forøvrig like forskjellig som befolkningen forøvrig, så det er ikke en realistisk sammenligning.
Datasmurf Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Da har jeg vært ute og hatt sneballkrig med minstesøss og pappa. Ut av det blå kasta minstesøss seg på meg og vi basket hverandre, før jeg tømte en bøtte med sne i hodet hennes og vi begge kasta oss over pappa og basket ham. Har ikke fått med pappa på noe sånt på over 12 år!
Eplefe Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Gutten som hadde fest hjemme og synes det var skummelt og fælt synes visst bare det når avisen spurte ham. http://sexylubben1.blogg.no/1333467863_hangover.html
Need44speed Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 (endret) Gutten som hadde fest hjemme og synes det var skummelt og fælt synes visst bare det når avisen spurte ham. http://sexylubben1.b...3_hangover.html for en tufs! haha, han kan ikke være riktig god. Endret 8. april 2012 av Tsjuden
Kakeshoma Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Hahahaha! Er det en proff fotograf de har hyret inn eller?
Bytex Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Vi har jo en "sexylubb1" fyr her i tråden, er det samme karen? Liker "gangsta" posen på alle bildene
Eplefe Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Neida, vår sexylubb1 er godt voksen og bor i Bergen. Sexylubben1 der, er 15 år og fra trøndelag, og var angrende synder i adressa i dag.
Bytex Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Når jeg var 15 løy jeg så jeg trodde det selv hvis jeg ble tatt for fyllefesting også. En gang presterte jeg å skylde på en fyr i 30-årene i bygda (som riktignok kjørte oss fjortisene rundt og var med på alle fjortisfestene), sa at det var han som hadde kjøpt øl, og de hadde holdt meg i bakken og tvunget meg til å drikke til jeg spøy på verandaen, som naboer fikk med seg og jungeltelegrafen begynte å gå. Selvsagt skulle ha "ta" meg etter det, så jeg fløy rundt som en paranoid idiot i flere uker før jeg turte å snakke med fyren som faktisk ikke hadde tenkt å gjøre noe som helst med meg. Som fjortis gjør man hva som helst for å komme seg unna, og foreldre er ikke de smarteste når det kommer til sine egne unger.
multisync Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Jeg var fail og var aldri på fest da jeg var 15
Bytex Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 (endret) Hadde jeg vokst opp et annet sted eller i en annen tidsperiode hadde jeg sikkert heller ikke gjort det. Men i hjembygda på starten av 90-tallet var det bare en naturlig greie. Selv vi som var diehard datanerder dro like mye på fester som andre. Og sportskarene også. Det var bare en sånn greie. Nå er miljøet helt annerledes der oppe, etter at lærere og diverse kampanjer mot foreldrene via skolen fikk stopp på grøftefylla i ungdomsskole trinnene. Når jeg var 18 var jeg egentlig ferdig med festing. Endret 8. april 2012 av Bytex
Anvlaibar Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 (endret) Hvorfor er det ingen som kan når- og da-regelen? Blir suicidal av det Endret 8. april 2012 av Anulaibar
Eplefe Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Jeg finner ingen som kan ta vakten min torsdagen før vi skal til Haugesund og NM (vi er tre fra arbeidsplassen som drar), og nå ble jeg spurt om jeg kunne jobbe den helgen, og sa nei (du-uh). At tre personer ikke skal jobbe (to av oss jobber vanligvis ikke helg i det hele tatt) kaster tydeligvis vekk all balanse i gjengen. Haha.
multisync Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Hvorfor er det ingen som kan når- og da-regelen? Blir suicidal av det Dengang-da, hvergang-når
Anbefalte innlegg