Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kvasiurbanisert bygd er nedtur . du vet bygda går rett vest når Mcdonalds og et gigantisk Amfisenter voldtar handlegaten.

 

Syns ikke sushi er det helt store. Spiste på sushibar. MEN det smakte hvertfall bedre en det de selger i plastbokser på matbutikker

Det har du rett i.

Heldigvis ikke noe McD eller sånt her da.

Vi mista den eneste burgersjappa vår i romjula, nå har vi bare pizzasjapper og BigBite opp og i mente.

Et Amfi og et annet, større senter, ei død handlegate som politikerene vil gjøre om til gågate (noe eierne av butikkene i handlegata ikke vil, da de ikke vil få varer eller kunder om folk må gå til og fra butikkene med badekar, symaskiner og vaskemaskiner og slikt).

Vi har hovedsaklig frisører og klesbutikker, samt matbutikker og bensinstasjoner. Kiosker og musikksjapper blir nedlagt hele tiden.

Er faktisk takket være Amfi at vi mista en bensinstasjon og burgersjappe, de trengte plassen til å bygge parkeringsplass. ><

 

Oh well, jeg skal komme meg bort herfra igjen. Om jeg så må rane en bank og havne i fengsel.

Lenke til kommentar

Jeg for min del har miniatyr av både eiffeltårnet og triumfbuen.

Jeg også. Samt diverse små keramikkhus fra England, Kina og Nederland, samt noen porselenshus fra Nederland, to av de fra Nederland har genever i seg, og var noe jeg fikk da jeg reiste med KLM.

Så har jeg div. bygninger fra Praha og Roma og slikt. Samler på miniatyrer, har lyst på farfar sine. Han har Winchester Cathedral som en gang i tiden spilte musikk. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...