Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

to av de fra Nederland har genever i seg, og var noe jeg fikk da jeg reiste med KLM.

 

Til orientering: De er fylt med BOLS.

 

Alle som reiser med KLM på businessclass får dette. I grunn relativt kult. De har hatt det siden nittitallet.

Ah, smakte uansett jævlig.

Men ja, endte opp med 4 stykker, siden farmor ikke drikker eller ville ha noe som det var alkohol i. :p

Lenke til kommentar

Reiser til London om litt over en uke, noen steder jeg burde få med meg?

(Viderekommen Londontrotter, Lower Of London, London Eye, Madame Tusseauds osv. er ikke av interesse)

 

Forrige gang jeg var i London var jeg der tre netter, og fikk med meg tre musikaler på West End. Men så er det ikke mange som er så musikalnerd som meg da.

 

Neste gang vil jeg ha med meg en fotballkamp og, men da må jeg få med meg noen venner, tviler på at mamma har lyst -.-

Lenke til kommentar

Tror heller jeg hadde sett Hairspray 3 dager på rad enn å dra på fotballkamp. Selv om det hadde vært på White Hart Lane og sett Tottenham grust et eller annet shitty lag fra Liverpool eller Machester.

 

Skjønt, det hadde vært fett å se en kamp med Cambridge United eller Northampton, eller andre lag som i '97 lå i tredjedivisjon og var de morsomste å spille med når man spilte PM97.

Lenke til kommentar

Tror heller jeg hadde sett Hairspray 3 dager på rad enn å dra på fotballkamp. Selv om det hadde vært på White Hart Lane og sett Tottenham grust et eller annet shitty lag fra Liverpool eller Machester.

 

Så Hairspray da jeg var der, med min favorittmusikalskuespiller noensinne, Michael Ball. Det var stort!

 

Hairspray var forresten fantastisk på scenen, hadde ikke sett filmen på forhånd. Filmen sugde jo, både den gamle og nye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Neste gang vil jeg ha med meg en fotballkamp og, men da må jeg få med meg noen venner, tviler på at mamma har lyst -.-

 

Hvilket lag, da? Tottenham? Arsenal? Chelsea? Fulham? West Ham? QPR? Crystal Palace? Eller et lag i de nedre divisjonene?

Lenke til kommentar

Hvilket lag, da? Tottenham? Arsenal? Chelsea? Fulham? West Ham? QPR? Crystal Palace? Eller et lag i de nedre divisjonene?

 

Egentlig det samme for meg, jeg holder ikke med noen engelske fotballag. Kanskje litt Nottingham Forest, men de har jeg sett mange ganger. Vil bare dra for stemningas skyld.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Vil bare dra for stemningas skyld.

 

Da er Chelseas hjemmebane Stamford Bridge fy-fy. Tar 2 timer med tog til Liverpool. Kan dog ikke garantere noe høylytt publikum. Det kommer litt an på kampen, men atmosfæren er til tider magisk. Anfield anbefales!

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...