Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, helt utrolig flink altså. Det er mer sjokolade her!

 

Smurf: siden du siterer så mye i signaturen burde du ha kvittering sin kommentar om at når trærene samles så kalles det skog (elns). Eller kanskje jeg skal gjøre det :hmm: Vakkert var det uansett. Det rørte ved et eller annet dypt inni sjelen min.

<3

Lenke til kommentar

gjør akkurat det DU vil ;)

Men jeg vet sjelden nøyaktig hva jeg vil.

Jeg er vinglepetter fra helvete. :p

 

Jeg vet f.eks. ikke om jeg vil begynne å røyke igjen, om jeg vil legge meg nå i stedet for å se film, om jeg vil fortsette å spille random spill på Facebook, om jeg vil gå og være usunn og spise noen flere julekaker, om jeg skal sitte her og chille til electronica og loke i GBS og på bash.org ...

 

Det er så mye jeg kan velge mellom.

Jeg kan også bare gå og legge meg i senga, skifta på den for noen timer siden, så den er klar og deilig og venter på meg, og jeg har en drøss med bøker liggende i vinduskarmen og på bordet ved siden av, som bare maser om at jeg skal lese dem.

Samt et Mojo jeg kjøpte i desember som omhandler Rolling Stones.

 

Jeg har bare luksusproblemer!

Lenke til kommentar

så alt er bra da...?

Alt er stort sett bra, men jeg irriterer meg over at jeg ikke har noe annet enn luksusproblem og at jeg ikke har noen ordentlig grunn til å klage og syte, eller til å henge her. :p

 

e: Samt at jeg må begynne å mase på NAV igjen, jeg misliker å mase på folk generelt. -_-

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Ja, du har det skikkelig vondt. Stakkars

Ja, er det ikke synd på meg? Kom og trøst meg, ta med deg Bundy. Jeg lover å ikke dope ned noen av dere og holde dere i "dukkestuen".

Hadde bundy blitt med, så er det dere som hadde havnet i "dukkestuen".

 

 

Jeg har 11 år med erfaring med slikt.

 

 

edit: Also hva Bytex said.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...