Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Har ikkje du og solstråla det kjekt i lag?

Jo, nå har jeg akkurat stappet i henne en yoghurt og hu er fullt opptatt av TVen. Når hu ikke synger/nynner for seg selv, that is.

Ser det kommer et par gjesp der også av og til så blir vel å køye henne snart. Da er det bare å holde seg opptatt så man ikke sovner selv. :p

 

Pleier jenter i førsteklasse vgs å være helt blåst i hode eller har jeg bare vært her alt for lenge?

Ja. Jenter i den alderen har generelt sett høyere skostørrelse enn IQ. Hederlige unntak finnes heldigvis.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg også. Hadde ei Leonbergertispe med navner Ronja. 10 år ble hun, før vi måtte gi henne sprøyta. :(

Aww. :( Varg var så mye som 16 år da han ikke orket mer av livet. Det var forferdelig trist, da han hadde vært en så viktig del av livet mitt gjennom så mange år. Jeg har begynt å ønske meg ny hund, men i en travel hverdag kan det bli vanskelig å legge inn nok tid til en liten valp. Men Gud så koselig det hadde vært. :(

 

Fyren er 88 år, og har det ganske så flott.

Så fantastisk! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aww. :( Varg var så mye som 16 år da han ikke orket mer av livet. Det var forferdelig trist, da han hadde vært en så viktig del av livet mitt gjennom så mange år. Jeg har begynt å ønske meg ny hund, men i en travel hverdag kan det bli vanskelig å legge inn nok tid til en liten valp. Men Gud så koselig det hadde vært. :(

Jeg har planer om å skaffe meg en hund når jeg får meg familie. Om jeg ikke har blitt allergisk da.

 

slik så hunden vår ut.

Og de blir rimelig store.

 

:scared:

 

Jeg håper inderlig at IQ'en min ligger over 37. :ermm:

Jeg vet at min ligger over 47...

Lenke til kommentar

Dette blir en lang dag merker jeg. Må frem med lake av raffinert sukker, e-stoffer og koffein for å få detta til.

Du vet det bare er å ringe. Jeg har allerede mobilen i BHen for din skyld. Jeg kan analysere hjemme, liksom. Dessuten liker jeg ikke analyser, så det gjør meg ingenting annet enn to timer fravær å komme hjem. Og to timer fravær er lite, så lenge jeg er flink resten av året og kan søke om å få det strøket.

Lenke til kommentar

Jeg vet! God, tjukk pels som små barn kan ligge på og kose med!

I akkurat den sammenhengen regner jeg meg selv utelukkende som et lite barn. :love:

 

midlertidig ansettelse.

Du bare måtte snike deg inn rett før meg? Du greide ikke å la et stakkars, lite barn få brife litt med nynorskkunnskapene sine? :(:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I akkurat den sammenhengen regner jeg meg selv utelukkende som et lite barn. :love:

Som voksen person, vet jeg nøyaktig når man skal oppføre seg som et lite barn. Dyr med pels er en av de tidene.

Du bare måtte snike deg inn rett før meg? Du greide ikke å la et stakkars, lite barn få brife litt med nynorskkunnskapene sine? :(:p

Jepp, jeg bare måtte snike meg inn. Jeg har en tendens til det, å snike meg inn rett fremfor. Jeg er tross alt vokst opp med nynorsk.

Lenke til kommentar

Noen som kan oversette til bokmål?

 

"Ufaglærte ID-323, kan søkje stillingane og vil få mellombels tilsetjing"

Ufaglærte ID-323 kan søke stillingene og vil få midlertidig ansettelse.

Så alle som søker vil få midlertidig ansettelse? GREAT! Hvor søker jeg? :)

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Du vet det bare er å ringe. Jeg har allerede mobilen i BHen for din skyld. Jeg kan analysere hjemme, liksom. Dessuten liker jeg ikke analyser, så det gjør meg ingenting annet enn to timer fravær å komme hjem. Og to timer fravær er lite, så lenge jeg er flink resten av året og kan søke om å få det strøket.

Ikke få fravær for min skyld. La henne akkurat inn i senga. Lot hu få se ferdig episoden på Disney-channel før jeg heiv på ny bleie (tape-en skal være bak right? Lenge sida jeg har gjort dette.) og la henne inn sammen med Bernard og "Jeg er glad i deg"-boka. Virker som hu var trøtt for hu la seg ned uten å protestere.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...