Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

God ettermiddag. :)

Definer "god".

 

Det er et uttrykk.

 

God ettermiddag. :)

Det kan diskuteres, du! Hele Bodø holder seriøst på å regne bort. Ikke at det skal mye til, da. :hrm:

 

Wow, så nå har Vida også skrevet i denne tråden. Vel, det regner overalt i hele Norge. Da er det greit å holde seg inne for en stund.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Regner her også, og derfor spiser jeg pink lady epler.

 

Kun for L4r5:

 

Liker du å så frø? Jeg synes det er så morro å så frø, i hvert fall om høsten når det er SÅ god jord å få tak i. Så du på tv i går når de snakket om "å så frø er ikke lett" ?

 

 

Jeg klippa meg i dag, så jeg er skadet for livet.

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar

Jeg har fått "ny" PC, og jeg klarer ikke skrive på den. Med andre ord må jeg øve, og dere blir prøvedukkene mine. Nå er dere advart. ^^

Specs or it didn't happen

 

Kun for L4r5:

 

Liker du å så frø? Jeg synes det er så morro å så frø, i hvert fall om høsten når det er SÅ god jord å få tak i. Så du på tv i går når de snakket om "å så frø er ikke lett" ?

 

Har ikke sådd så mye tidligere. Har heller ikke hatt hage og innendørsdyrking er så mye styr. Men joda, noe har jeg dyrket tidligere. Stort sett chilli, paprika og tomat. Å stelle planter er godt for sjelen.

 

Jeg liker å være en dukke.

Nikkedukke, barbiedukke, realdoll eller hva er du?
Lenke til kommentar

Hva slags PC da? :D

Lenovo? R61i? Tror jeg?

 

 

Jeg har fått "ny" PC, og jeg klarer ikke skrive på den. Med andre ord må jeg øve, og dere blir prøvedukkene mine. Nå er dere advart. ^^

Specs or it didn't happen

Jeg skulle gitt deg specs om jeg hadde dem. Det har jeg ikke, så yeah. Men Espen skal få lov å bruke den til minecraft, siden jeg tror den funker til det. Mer enn det vet jeg ikke. Jo, de kalles mursteiner, med god grunn.

 

Edit: Og om noen kommer på programmer det kan være greit å innstallere med det samme, så er det bare å si ifra.

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Lenovo? R61i? Tror jeg?

 

Er du fornøyd med den? Jeg kjøpte en Packbard Bell til litt over 4000 for noen uker siden. Trodde den skulle være skikkelig crappy, men den har fungert bra så langt. Veldig dårlig batterikapasitet på den, da.

Lenke til kommentar

Et skikkelig OS.

Regner med du mener linux, og det får jeg ikke lov til. Spurte, og fikk nei. Eller, "helst ikke" sagt på den måten som betyr at jeg må lide meg gjennom en time med moralpreken om de tar meg i å gjøre det, og linux er ikke viktig nok til at jeg gidder det. Kjører det på den andre maskinen. Om en bare fra CDrom.

Lenke til kommentar

Edit: Og om noen kommer på programmer det kan være greit å innstallere med det samme, så er det bare å si ifra.

VLC Media Player for videoer.

Spotify for musikk.

Opera / Chrome / Firefox for nettsurfing.

Windows Security Essentials for PC-beskyttelse (fjern det som ligger der).

µtorrent for torrent-nedlastning.

Skype slik du kan bli med i DNFSK-chatten.

Lenke til kommentar

Er du fornøyd med den? Jeg kjøpte en Packbard Bell til litt over 4000 for noen uker siden. Trodde den skulle være skikkelig crappy, men den har fungert bra så langt. Veldig dårlig batterikapasitet på den, da.

Aner ikke enda. Som sagt, jeg har ikke specs på den. Men jeg tviler. Den er stygg i bruk.

 

VLC Media Player for videoer.

Spotify for musikk.

Opera / Chrome / Firefox for nettsurfing.

Windows Security Essentials for PC-beskyttelse (fjern det som ligger der).

µtorrent for torrent-nedlastning.

Skype slik du kan bli med i DNFSK-chatten.

Done, nei, done, kan ikke fjerne noe, men tenkte å dytte inn avast i tillegg, done, og nei.

Lenke til kommentar

Et skikkelig OS.

Regner med du mener linux, og det får jeg ikke lov til. Spurte, og fikk nei. Eller, "helst ikke" sagt på den måten som betyr at jeg må lide meg gjennom en time med moralpreken om de tar meg i å gjøre det, og linux er ikke viktig nok til at jeg gidder det. Kjører det på den andre maskinen. Om en bare fra CDrom.

Moralprekenen burde gått den andre veien.

 

Og ja, jeg mener et fritt OS, om ikke nødvendigvis linux.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...