Skogsraa Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Haha, det var stygt. Hjemme alene med kjæresten, bursdagsfeiring og vodka på tom mage. Jeg to plutselig initiativ til å danse swing, og tror jeg skulle imponere med noen greier jeg lærte en gang, men så klosset jeg, snublet litt og hun deiset rett inn i bordet som veltet, og jeg falt oppå. Nå ligger det plantejord og vann på gulvet.
Bytex Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 (endret) Ligger sikkert på youtube under "drunk guy dancing". Drikking på tom mage ja..bad experiences. Husker jeg dro med tog til en venn i Tyskland (fra Nord-Norge), over et døgn tur med nesten ingen søvn og svært lite mat. Med det samme jeg kom frem dro de meg med på fest, rakk såvidt å dusje først. Det gikk 2 timer så hang jeg på dass og spøy resten av kvelden, og våknet dagen etter på sofaen til søstra hans, med masse fremmede tyskere i rommet (vennene hennes). Weird. Endret 26. juli 2011 av Bytex
L4r5 Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 http://open.spotify.com/user/l4r5man/playlist/73wW3vkFj4m2DmsDEf6kUj Smålig beruset og hører på gammel musikk. Livet kunne vært verre
Bytex Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Jeg har stappet i meg ei halv gryte med gryterett og lurer på om jeg skal legge meg og dø eller vente et par timer.
Shikaru Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 (endret) jeg er sulten, men velger å ikke ete nå sia klokka er så mye. edit: nam, hvordan type gryterett? Endret 26. juli 2011 av Shikaru
Kammizez Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 http://open.spotify.com/user/l4r5man/playlist/73wW3vkFj4m2DmsDEf6kUj Smålig beruset og hører på gammel musikk. Livet kunne vært verre 90's
Bytex Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 (endret) Amerikansk gryte m/ kjøttdeig og litt rømme på toppen. Den gjorde susen. Den inneholder ris, bønner, kjøtt og rødbrun saus-ting. Namm. Endret 26. juli 2011 av Bytex
b-real Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Lenge siden jeg har spist gryterett. Ender som oftest bare opp med en sånn egenlaget viltgryte-ting med fløte+brunost+einebær+vann til saus.
Bruker-33331 Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 http://open.spotify.com/user/l4r5man/playlist/73wW3vkFj4m2DmsDEf6kUj Smålig beruset og hører på gammel musikk. Livet kunne vært verre Jau, jeg driver med et biologi eksperiment. Skal se om jeg greier å gro fast foran pcen, har allerede begynt å gro røtter
L4r5 Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 http://open.spotify.com/user/l4r5man/playlist/73wW3vkFj4m2DmsDEf6kUj Smålig beruset og hører på gammel musikk. Livet kunne vært verre Jau, jeg driver med et biologi eksperiment. Skal se om jeg greier å gro fast foran pcen, har allerede begynt å gro røtter Husker søstra til eksen. Hu var smålig feit. Vi hadde hu på besøk en gang. Hadde kjøpt pølser på tilbud. Fire kilo eller noe. Hu spiste dem til frokost. En frokost. Valkene begynte etter hvert å forme seg etter stolen hu brukte foran PCen. Jeg kødder ikke.
Bytex Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Pokker har skjedd med National Geographic Channel? Før pleide jeg å sette på NGC når det var drit overalt ellers, alltids en gøy dokumentar. Men nå er det faen meg uendelige repriser av Airplane Disasters..
Flabba Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Jeg vil si at Mchansern er den feteste fyren på diskusjon.no ass. Han er så awesome <3 æææ, han gjør meg så yr. 1
b-real Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 You think? =) Kommer vel en del gullkorn derifra i kveld vil jeg tro.
L4r5 Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Neida. McH er så kul at dette regner jeg som bare logisk at folk skriver
Datasmurf Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Nå har jeg snart tømt i meg to liter cola og jeg blir bare trettere og trettere. Noe som styrker teorien min om at koffein gjør meg trett. Det er ikke koffeinet, men at du ikke får i deg noe som helst proteiner, bare haugevis med sukker. Da blir man slapp og daff og trøtt. Spis noe skikkelig mat så kvikner du nok til. Bare å pøse på med sukker hjelper ikke stort. Man må ha mere i kroppen. I tillegg er Cola dehydrerende, som gir en falsk følelse av at du ikker er tørst, mens kroppen egentlig skriker etter vann. Åt en pizza og drakk mye vann, som jeg pleier også.
Bruker-33331 Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Husker søstra til eksen. Hu var smålig feit. Vi hadde hu på besøk en gang. Hadde kjøpt pølser på tilbud. Fire kilo eller noe. Hu spiste dem til frokost. En frokost. Valkene begynte etter hvert å forme seg etter stolen hu brukte foran PCen. Jeg kødder ikke. En gang lagfde jeg middag, var dum nok til å la en sitte aleine med maten, han slukte 9 liter suppe...
Bytex Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Men det er jo alltid de svære tjukke karene som ryker først ut av spisekonkurranser. Det er alltid en tynn sild som greier å stappe ned 60 grillpølser på 5 minutter..
b-real Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Vi skulle ha arrangert en slik konkurranse egentlig, tror det har vært noen flinke kandidater rundt om kring @Bundy: Hva slags suppe da?
Anbefalte innlegg