Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra, jeg skal kjøre fra Trondheim til Narvik i ettermiddag/natt. Når jeg kommer hjem vil jeg ha kjørt over 300 mil de siste 11 dagene. Alt sammen bak rattet. Badass.

Hvorfor skal du dit? Savner du snø? ^^ Tror verdien på bilen din har synket litt med den kilometerstanden du påfører den nå :p

Dagens funfact: Kent Hvit har 0,1 mg nikotin. Jeg må altså røyke sju røyk på rappen før jeg er nogenlunde fornøyd. Årets bomkjøp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå føles det nesten som gamle dager. :wee:

And i love it.

Mushi: Jeg har enda ikke slutta å røyke. Så jeg kjøpte masse snus for å slutte.

Nå snuser jeg og røyker :dontgetit:

Endret av Bundy
Skrevet

Må få Espen inn igjen også da. Han har jo gitt opp forumet totalt virker det som.

Dagens funfact: Kent Hvit har 0,1 mg nikotin. Jeg må altså røyke sju røyk på rappen før jeg er nogenlunde fornøyd. Årets bomkjøp!

Hadde ikke du slutta å røyke? :p
Skrevet

Sprit pluss 4 stk kirseb'r >love>

So nice, its amazing goooood.

dr oetker faktisk

Har puttet 3 pakker kirseb'r moste p[ en flaske sprit, spriten er r;d. Tror det kommer til [ smake j'vlig godt

mMmm ... Kirsebærlikør du mekker, Kevin? :D

Det gjorde jeg i fjor. Helte noen liter bær på et gedigent Norgesglass, pøste på med 60% og sukker, skrudde lokket veldig godt fast og lot det stå i 6 måneder. Snudde på glasset et par ganger i uka. No stress. :wee:

Til jul hadde jeg mekka den herligste kirsebærlikøren jeg hadde drukket på lenge. Nesten like god som den kvalmende søte likøren foreldra mine laga med spiritus fortis. :love:

Samt at jeg hadde en isboks full med kirsebær som hadde tatt til seg spriten, som vi åt med is. :wee:

Skrevet (endret)

Yes, har en dunk med heimert.

Indeed, det blir en spennede kveld. Blir Kevin blind? :w00t:

I værstefall finnes det blindetastatur etc. Har begynt på pilsen, But that can only carry me that far!

Endret av Bundy
Skrevet

Ha-ha, popper du innom Orkdal, får jeg heller påspandere deg noen glass med godsaker. :wee:

Den var rimelig populær på Steinkjer. Så populær at jeg solgte shotter til mine naboer og medstudenter når de hadde fest. :wee:

Jeg savner Steinkjer ...

Also, for å gjøre det enda mer gamle dager, gi meg aids! :D

Skrevet

Jeg har nesten klart å slutte og røyke, mend et er kun fordi jeg har gått over til snus. :p

Driver og trapper ned på det også, men er skeptisk til om jeg egentlig vil. Jeg liker nikotin. :p

Skrevet

Ha-ha, popper du innom Orkdal, får jeg heller påspandere deg noen glass med godsaker. :wee:

Den var rimelig populær på Steinkjer. Så populær at jeg solgte shotter til mine naboer og medstudenter når de hadde fest. :wee:

Jeg savner Steinkjer ...

Pfft, kommer du nordover skal jeg sjenke og dope deg til du ser enhjørninger og ponier.

Deretter blir det "omfg pedobear kthbye rape" :ph34r:

Jeg lurer på om jeg skal ta noen glass Cap'n Morgan i dag. Mørk og god <3

Smaker som flytende karamell.

Do it, la oss skåle for gamledager, da man ikke hadde dødd 900000 ganger og man var uskyldig og ulovelig, har hørt værre unnskyldninger.

Skål my friebnd ;)

Skrevet

Jeg savner Steinkjer ...

Pfft, kommer du nordover skal jeg sjenke og dope deg til du ser enhjørninger og ponier.

Deretter blir det "omfg pedobear kthbye rape" :ph34r:

BRB, Lavangen, med andre ord! :D

Skrevet

And i love it.

Mushi: Jeg har enda ikke slutta å røyke. Så jeg kjøpte masse snus for å slutte.

Nå snuser jeg og røyker :dontgetit:

Fantastisk! Lurer på hvem som ikke har driti seg ut på det :p

]Hadde ikke du slutta å røyke? :p

Jo, men etter jeg var i Malaysia i tre uke og røyken kosta 13 kr pakka havna jeg på kjøret igjen :blush: Prøver å slutte, for jogging er hardt om dagen! lol.

Indeed, det blir en spennede kveld. Blir Kevin blind? :w00t:

Ja.

Har ikke drukket himers siden jeg fikk en dunk av en ex-politimann. ^^

Skrevet

Hvor i Malaysia var du? Penang, Langkawi, Kuala Lumpur er mine gjettinger. Kanskje Kota Kinabalu og Sipadan også, om du dykker.

Hei, jeg heter Mchansern og er totalt nerd når det kommer til fly og reise.

Skrevet (endret)

Ahh, jeg vil så jævlig på fjortissfylla(er på god vei)

Og på rølpefest! :dribble:

Jaja, internet is my bitch :cool:

mushi, pass deg for mchansern, har gått i klasse med han, og han er virkelig skummel. Alt jeg husker fra em gang var at han spurte om et tøystykke lukta kloroform, også sovna jeg, gud veit hva han gjorde :cry:

Endret av Bundy
Skrevet

Hurra, jeg skal kjøre fra Trondheim til Narvik i ettermiddag/natt. Når jeg kommer hjem vil jeg ha kjørt over 300 mil de siste 11 dagene. Alt sammen bak rattet. Badass.

Våre veier kommer til og krysses en plass på E6. Yes.

Jeg kjører en grønn renault megane. Hva kjører du? :p

Hvorfor skal du dit? Savner du snø? ^^ Tror verdien på bilen din har synket litt med den kilometerstanden du påfører den nå :p

Den har allerede kjørt 200'000, tror ikke 3000 fra eller til betyr så mye :D Dessuten ksota den en slikk og ingenting. Jeg skal dit fordi jeg bor der :p

Skrevet

Jo, men etter jeg var i Malaysia i tre uke og røyken kosta 13 kr pakka havna jeg på kjøret igjen :blush: Prøver å slutte, for jogging er hardt om dagen! lol.

Haha. Sånn kan det gå. Slutta i fjor selv. Det varte i to eller tre måneder. Og så slutta jeg nå i slutten av mai igjen og gikk over til snus. Det går faktisk ganske greit. Bortsett fra på fylla etc.
Skrevet (endret)

Haha. Sånn kan det gå. Slutta i fjor selv. Det varte i to eller tre måneder. Og så slutta jeg nå i slutten av mai igjen og gikk over til snus. Det går faktisk ganske greit. Bortsett fra på fylla etc.

Definer "etc".

aqua - barbie girl

Endret av Bundy
Skrevet

Hvor i Malaysia var du? Penang, Langkawi, Kuala Lumpur er mine gjettinger. Kanskje Kota Kinabalu og Sipadan også, om du dykker.

Hei, jeg heter Mchansern og er totalt nerd når det kommer til fly og reise.

Hadde "base" i KL, men dro rundt overalt. Var en dagstur i Cameron Highlands, en tur i Port Dickson, Lumut, Pankor Laut og sikkert noen steder jeg ikke husker. Var på ALT i KL :p 17 dager er ganske lenge he he.

mushi, pass deg for mchansern, har gått i klasse med han, og han er virkelig skummel. Alt jeg husker fra em gang var at han spurte om et tøystykke lukta kloroform, også sovna jeg, gud veit hva han gjorde :cry:

Du får ringe røde kors, hører de har lite å gjøre om dagen.

Den har allerede kjørt 200'000, tror ikke 3000 fra eller til betyr så mye :D Dessuten ksota den en slikk og ingenting. Jeg skal dit fordi jeg bor der :p

Hvorfor bor du der? :sleep:

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...