Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en kamerat sang Guy Love i fra Scrubs på sommerkonserten foran hele skolen. Har det på lagt ut på facebook men kanskje jeg skal slenge det ut på youtube og. Alltid gøy å synge når man ikke kan. :p

Morsommere å synge når man faktisk kan. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og en kamerat sang Guy Love i fra Scrubs på sommerkonserten foran hele skolen. Har det på lagt ut på facebook men kanskje jeg skal slenge det ut på youtube og. Alltid gøy å synge når man ikke kan. :p

Det kan godt være, men det har ikke jeg noe peiling på så. :p

Gjest medlem-1432
Skrevet

Bruker man lang tid på å sykle 1 mil i sakte tempo ca?

Gjest medlem-1432
Skrevet

Hvor lang tid må jeg beregne sånn ca?

Skrevet

Ja, jeg er rimelig stolt av sangstemmen min. Synger for alle som ikke vil høre på. :)

Vandrer rundt på gata med hodetelefoner på øra og skråler av full hals, i edru tilstand. :D

Så enig, så enig. ^^ I alle fall så lenge du tjener penger på at folk ber deg holde kjeft. :D

Skrevet

Also, så mett! :| :D

Pandecager med bacon og sukker. <3 Savnet blåbærsyltetøy, men farmor spiser ikke syltetøy og har aldri noe så lenge vi ikke tar med fra Trøndelag. :p

Skrevet

mMmm ... I dag blir det pandecager med bacon til middag! :D

Og så kjøpte jeg noen kjeks jeg kan kose meg med etterpå.

Pannekaker er strengt tatt mer som dessert enn middag imo. Det er jo basert på melk, sukker og egg (og mel) som det meste av søtbakst og desserter... mmmm. Blir visst pannekaker her også :love:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det har jeg absolutt ikke noe tro på for fem flate øre.

mMmm ... I dag blir det pandecager med bacon til middag! :D

Og så kjøpte jeg noen kjeks jeg kan kose meg med etterpå.

Pannekaker er strengt tatt mer som dessert enn middag imo. Det er jo basert på melk, sukker og egg (og mel) som det meste av søtbakst og desserter... mmmm. Blir visst pannekaker her også :love:

Middagspannekaker og dessertpannekaker er to forskjellige ting, frøken. :)

Nå er jeg ikke sikker på oppskrifta, men disse er kraftige og fulle av alskens grovt mel og andre ting. :p

edit:

Det er etter måltid som dette jeg angrer på at jeg ikke røyker lenger. Snus er langt i fra det samme.

Endret av Datasmurf
Skrevet

Det er ca 10km fra meg til jobben, og jeg regner med ca 40 minutter hvis jeg skal sykle, litt mindre på veien hjem. Har klart det på rett under 30 minutter, men da syklet jeg fort på gode veier med racersykkel.

Skulle man brukt lillesøsters sykkel i rolig tempo så ville man fort rundet en time på 10km.

Skrevet

velkommen hjem Hans!

Cảm ơn som de sier i Vietnam!

Joda, er nok min beste ferie noensinne. Alt som guiden (jeg) hadde planlagt gikk på skinner.

Smånervøs når jeg slo av en litt malplassert spøk og holdt på å bli arrestert i Phnom Penh, ellers gikk det fint med autoritetene.

Så bra du hadde fin tur :) Gleder meg til å høre alt om det når vi møtes om ei ukes tid :D

Gjest medlem-1432
Skrevet

Ok. Jeg tippet det kom til å ta rundt 30-40 min, men det var kansje litt for optimistisk tenkt.

Skal ta tiden.

Men faen, er ikke i form og jeg ble plutselig kjempesulten. Kommer til og omkomme når jeg kommer til de bratte stigningene.

Skrevet

Corn Flakes til middag i dag ja. Dere er bare så snobbete med pannekaker og eksotiske pastaretter

Du er på feil std. Hadde du vært her, hadde du også vært våt til margen og kost deg med pannekaker i dag.

Skrevet

Den som bare klarte å svelge sjømat uten at det kom opp igjen asap ...

Jeg klarer ikke fiskepinner lenger engang. :p

Er det bare meg, eller er signaturen til gypsy "jenteversjonen" av signaturen til glimti?

Det er ikke bare deg.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Dere er bare misunnelige på våre fantastiske awesome signaturer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...