makingFaces Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Sliter med det samme. For tiden er jeg bare sulten to ganger i døgnet. Når jeg våkner, og en 8-10 timer senere. En klar forbedring fra å kun være sulten én gang i døgnet vel og merke, men fortsatt alt for lite. Det hadde vært helt greit for meg i utgangspunktet, så ville jeg blitt kjempetynn, men jeg har LYST til å spise uansett (emosjonell sult). Det finnes for mye god mat. Luksusproblem. Blir bra for meg å bli student nå, så matbudsjettet naturlig reduseres
j-- Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Lagde nammenam middag i sta, stekte potetskiver, paprika, chili, hvitløk og kullingfilet i biter. Noe i ovnen først, og så alt i wok-panna. SÅ OMNOMNOM :'D
makingFaces Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Potet er best i verden! Kan tilberedes på mange hundre forskjellige måter, er kjempeenkel, smaker digg og koster nesten ingenting. ELSKER POTET ASS!!!
Flabba Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Lagde nammenam middag i sta, stekte potetskiver, paprika, chili, hvitløk og kullingfilet i biter. Noe i ovnen først, og så alt i wok-panna. SÅ OMNOMNOM :'D Ok nå MÅ jeg lage noe mat. Du er litt for god på å gjøre meg sulten -.-
Niqābninja Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 (endret) Kom hit Hanna, så kan du få marinert indrefilet av lam og blomkål- og brokkoligrateng! Endret 17. juli 2011 av bazukh
Lemon Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Potet er best i verden! Kan tilberedes på mange hundre forskjellige måter, er kjempeenkel, smaker digg og koster nesten ingenting. ELSKER POTET ASS!!! Jeg veit. :'''''''''''D Skal snart prøve meg på lavkarbo, jeg óg, det kommer til å holde hardt. Kom hit Hanna, så kan du få marinert indrefilet av lam og blomkår- og brokkoligrateng! OMG IDAAAAAAA
Flabba Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Kom hit Hanna, så kan du få marinert indrefilet av lam og blomkål- og brokkoligrateng! LETT! Desverre går det ikke t-bane lenger så får ikke kommer
Niqābninja Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Sitter og sikler her. LETT! Desverre går det ikke t-bane lenger så får ikke kommer Åw. Og nå som jeg slang oppi et par potetbåter òg. Bare pga alt potetsnakket her oppe. Og ja, Jonas. Såvidt. Lovely nick, btw.
Flabba Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 VI får heller ta det en anna dag Ida Finne på noe en dag snart før jeg flytter vekk?
makingFaces Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Potet er best i verden! Kan tilberedes på mange hundre forskjellige måter, er kjempeenkel, smaker digg og koster nesten ingenting. ELSKER POTET ASS!!! Jeg veit. :'''''''''''D Skal snart prøve meg på lavkarbo, jeg óg, det kommer til å holde hardt. Hvor bor du? Har et lass kremfløte, cottage cheese, crème craîche, seterrømme + + som jeg ikke får brukt opp fordi jeg er alt for glad i pasta og potet til å gå på lavkarbo mer enn to uker av gangen... Falt nettop av lasset igjen. Jaja. Vel verdt det. I morgen blir det potet i hvert fall
Flabba Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Ja! Det syns jeg vi skal! yey jeg er ledig hver dag! bare å rope ut
j-- Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 *pastabilde* Omnomnom, pasta. Spiser det nå, sånn ferdiggreie fra Ristorante. Overraskende god
The Doctor Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Peiser på med calzone her, ble fryktelig sulten.
b-real Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Dere har iallefall mat. Tømte kjøleskapet før ferien og nå har jeg ingenting å spise. Yay for søndagsåpne butikker!
Anbefalte innlegg