Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når det gjelder kvinnfolk så er jeg enig vedrørende barbering under armene. Men på mannfolk? Det blir litt... fishy. Men det er tydeligvis den retningen sosiale evolusjonen tar. Mer og mer i retning et kjønsnøytralt samfunn.

Hvordan er det nøytralt? Det nøytrale vil være å ikke forandre på noe.

Det indikerer egentlig bare at folk er forskjellige.

Endret av Gormers
Skrevet

Nyhus!!!

Ingen klager ang. deg på år og dag? Advarselsnivået er også kraftig på plusssiden(tilgodehavende), sprenger snart taket her i huset. How come?

^^

..Jeg er en hyggelig fyr innerst inne. \o/

Vet det :)

• Liker 1
Skrevet

en kompis av meg barberer seg under arma. :hmm:

Det gjør nå jeg å. Er utrolig stygt når folk går med det fuglereiret under armene.

virkelig? ser på det som helt normalt egentlig.

Skrevet

Nyhus!!!

Ingen klager ang. deg på år og dag? Advarselsnivået er også kraftig på plusssiden(tilgodehavende), sprenger snart taket her i huset. How come?

^^

..Jeg er en hyggelig fyr innerst inne. \o/

Vet det :)

Og jeg hater innerst inne å utestenge brukere. Just so you know it.

en kompis av meg barberer seg under arma. :hmm:

Det gjør nå jeg å. Er utrolig stygt når folk går med det fuglereiret under armene.

Jeg ser på det som normalt å rake vekk faenskapet.

Skrevet

Vel, jeg fikk bare en sånn "What If?" tanke i hodet når jeg dusjet en dag og røska frem høvelen. It won't happen again. Klø og smøre krem i 2 uker = suxxors.

Skrevet

Vel, jeg fikk bare en sånn "What If?" tanke i hodet når jeg dusjet en dag og røska frem høvelen. It won't happen again. Klø og smøre krem i 2 uker = suxxors.

Pungen er ingenting. Prøv å rake rævsprekken. Det er å be om trouble. Man svetter som en sjømann og en uskyldig fis høres ut som trompetsolo. Talkum er en nødvendighet.
  • Liker 3
Skrevet

Jeg òg. :dontgetit: Jeg hadde reagert dersom kjæresten hadde begynt å barbere seg under arma. Eller på legger og på brystet, for den saks skyld. :ermm:

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Ny tatovering i morgen. Gledermeggledermeg.

Denne!

Courage-The-Cowardly-Dog-tattoo-94185.jpeg

Skrevet (endret)

Pungen er ingenting. Prøv å rake rævsprekken. Det er å be om trouble. Man svetter som en sjømann og en uskyldig fis høres ut som trompetsolo. Talkum er en nødvendighet.

Jeg raka hele området over lillemann også..men ja, jeg kan skjønne den. En syklist på jobb sa det er normalt å rake vekk håret baki der siden de sitter så mye.

Og gikk man ute i litt varme føltes det som om jeg hadde to karamelliserte epler i trusa.

Endret av Bytex
Skrevet

Jeg òg. :dontgetit: Jeg hadde reagert dersom kjæresten hadde begynt å barbere seg under arma. Eller på legger og på brystet, for den saks skyld. :ermm:

Du hadde reagert ved å bli litt fuktig i trusa. Bare innrøm det.
Skrevet

Du hadde reagert ved å bli litt fuktig i trusa. Bare innrøm det.

Vel, under arma og legga hadde vel egentlig bare vært litt rart, men om han hadde barbert brystet hadde jeg blitt furt. :p

• Liker 2
Skrevet

Vel, jeg fikk bare en sånn "What If?" tanke i hodet når jeg dusjet en dag og røska frem høvelen.

Hvoooorfooooor... :'(

Mangel på hår medfører økt sensitivitet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...