Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thanks, var det jeg mente.

Hadde helt glemt at jeg var i USA i fjor og gikk inn for å søke på nytt og ble litt overrasket da det sto at jeg allerede hadde en innvilget søknad på passet mitt :p

 

Da er det bare å reise da :yes:

Først igjennom customs i USA, for å sove en natt og dra til Canada, der er det visst ikek så mye greier da. Godt er det, for jeg har kun litt over en time til neste flyet mitt.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg er redd for å møte en skikkelig sur jævel av en Vietnamesisk passkontrollør på torsdag. Vet at jeg har mitt på det tørre ift. visumregler, men jeg har valgt en ganske "artig" routing som jeg bare VET at jævelfaen kommer til å stille spørsmål vedrørende ruten jeg har valgt, og jeg er 137% sikker på at han ikke kan engelsk. Deretter kommer commie-police og tauer oss inn. Vi blir sittende 4 timer i avhør fordi de tror sikkert vi er narkokurerer før vi blir sendt hjem på første fly grunnet "merkelig flyadfærd"

 

Så joda, dagene som psykotisk går fint. Neste stopp Gaustad.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

På denne turen kommer jeg innom følgende flytyper:

Saab 340 Turboprop + Fairchild Metroliner (Bearskin Airlines), Embraer ERJ-190 + Airbus A320 (Air Canada)

BOEING 777 Over Dammen med American Airlines + AIRBUS A319 (SAS til Heathrow?)

 

Sykt mange kule det da. Triple seven er visst en av de bedre.

 

Jeg skal kun fly gamle og slitne fly denne gangen, hvorav et par av de er fra Russland.

Lenke til kommentar

www.seatguru.com

 

Takk meg senere, kthxbai.

 

Mongo måte å si det på... flightene kom en etter en, bare trykke neste for å velge resten av setene.

På flyene over dammen derimot sto det at jeg måtte checke inn for å få valgt seter. Også sto det ikke noe om checkin-time :roll:

Og bruker ofc seatguru, selv om på expedia så kom sittekartet opp merket med seteinfo fra tripadvisor på samme måte som seatguru.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...