Lemon Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Ser den og høyner med kylling surret i bacon, lun potetsalat med reddik og gresk salat. Mætt. Mann bet ørebit av kvinne. Hahaha, fy faen, da hadde jeg blitt GRISEVILL.
Reeve Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Du TRENGER ikke termometer, men jeg er for lat til å drive med vanntesting. Vil bare si takk til deg! For et par uker siden spurte jeg om det var verdt å reise langt for å treffe jenter man er interessert i (omvendt for deg da), og du svarte bl.a. at det så absolutt var det,, og at du har fått to seriøse forhold utifra det. Nå er jeg sammen med hun jeg reiste bort for å treffe.
Eplefe Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Mann bet ørebit av kvinne. I can't even. MEN! The 10 manlies cocktails and how to make them.
Niqābninja Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Also: Talen til guttungen er faenmeg hjerteskjærende.
Eplefe Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Vil bare si takk til deg! For et par uker siden spurte jeg om det var verdt å reise langt for å treffe jenter man er interessert i (omvendt for deg da), og du svarte bl.a. at det så absolutt var det,, og at du har fått to seriøse forhold utifra det. Nå er jeg sammen med hun jeg reiste bort for å treffe. Awww! Solskinnshistorie! Nå ble jeg glad. Gratulerer til dere.
Niqābninja Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 (endret) Oh my god, Eplefe. Zombie er så jævlig. Endret 27. juni 2011 av bazukh
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Hahaha, fy faen, da hadde jeg blitt GRISEVILL. I like where this is going.
Eplefe Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Oh my god, Eplefe. Zombie er så jævlig. Halvparten av dem er jævlige. Ser jeg gin i en oppskrift hopper jeg stort sett over den. Hater gin.
Niqābninja Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Jonas bestilte en Zombie da vi var i Hamburg, og jeg var så lykkelig over at det ikke var jeg som hadde bestilt den i det største glasset de hadde på menyen.
Mchansern Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Drikker utelukkende Minttu fra halvlitersglass jeg.
Lemon Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 (endret) MEN! The 10 manlies cocktails and how to make them. Gleder meg til å komme til Bergen nå. Hva synes du forresten om Bloody Mary? Noen må lære meg å lage det ordentlig. Er mer flink til mojitos, jeg. Og geléshots. Also: Talen til guttungen er faenmeg hjerteskjærende. :''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''< Endret 27. juni 2011 av Lemon
j-- Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Det var en bra kveld Hmmm, lurer på hvor langt jeg klarer å kaste serveren min fra balkongen. Burde vel klare minst 10 meter vekk fra husveggen? 1
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Ja, vi vet jo hvordan det går. Det var en bra kveld Hmmm, lurer på hvor langt jeg klarer å kaste serveren min fra balkongen. Burde vel klare minst 10 meter vekk fra husveggen? +10 poeng om du treffer en person. +20 om personen er under 10 år.
Sirslask Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Hmmm, lurer på hvor langt jeg klarer å kaste serveren min fra balkongen. Burde vel klare minst 10 meter vekk fra husveggen? Post movie results
Niqābninja Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Also: Talen til guttungen er faenmeg hjerteskjærende. :''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''< Jeg veit! Det var en bra kveld Hmmm, lurer på hvor langt jeg klarer å kaste serveren min fra balkongen. Burde vel klare minst 10 meter vekk fra husveggen? Se om du kan få kastet den til meg? :---D
Eplefe Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Gleder meg til å komme til Bergen nå. Hva synes du forresten om Bloody Mary? Noen må lære meg å lage det ordentlig. Er mer flink til mojitos, jeg. Og geléshots. Eh, det er tomat i den. Jeg liker egentlig ikke tomat noe særlig. Men jeg er grei nok på hele mixology-greien til at jeg klarer å lage en decent en allikevel. Skal teste litt med pappa en kveld. Han skal ha guttekveld, jeg skal være bartender. fuckyeah.jpg
Anbefalte innlegg