Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen jeg sliter på fagprøva, han som har ansvaret for innkjøp av ikt materiell på skolen har tatt ferie og jeg må utarbeide en 5årsplan på innkjøp av nye ting...

Skrevet

Lemon: Mener å ha lest noe om at posten kan passe på pakkene dine bak i tråden her et sted. Hvordan funker det? Regner med det kommer noen pakker til meg mens jeg er hjemme hos mor og far.

Skrevet (endret)

V: Da fyller du inn et skjema på nett (ev. på postkontoret, men det koster litt ekstra og tar et par ekstra dager i behandlingstid), velger hvor lenge du skal være borte (1 uke, 2 uker, 1 måned, osv.) og sender inn. Et voilà, Posten holder igjen alt du får av post på sorteringsterminalen og dumper det ned i postkassen din sammen med ei regning den dagen du kommer tilbake.

Hvis det forresten bare er pakker du vil ha liggende og ikke den vanlige posten blir det mest lønnsomt å ringe postkontoret med sendingsnummer(e) og be dem la den/dem ligge til du kommer tilbake. Da slipper du å betale noe.

H: Haha, ja, hvis du ikke har sånne som meg der som synes det er så trist å sende pakker i retur at vi skriver ut ekstra påminningslapper for hånd og lar pakkene ligge ei ekstra uke.

Endret av Lemon
Skrevet

H: Haha, ja, hvis du ikke har sånne som meg der som synes det er så trist å sende pakker i retur at vi skriver ut ekstra påminningslapper for hånd og lar pakkene ligge ei ekstra uke.

:wee:

På Jokeren var det sånn "Åååh, nå har vi fått returlapp på pakka til X! Vi får ringe han og minne han på å hente den i løpet av uka".

Skrevet

Jeg var oppe klokken seks. Er det alle dager, selv i ferien. Synes det er så koselig å trene med pensjonister på treningssenteret, da må jeg opp tidlig.

Men da er det jo smertelig tydelig at du er åndsvak :)
  • Liker 1
Skrevet

Tenk for en nedtur når det viser seg at filmen du betalte 500kr for bare inneholder TWFA som holder en kaffekopp i hver hånd i 5 minutter.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...