Mr. A Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Kan noen vaere saa snill aa skrive inn en snabel-a til meg +spoersmaalstegn+ x) @
Petter Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Faen jeg sliter på fagprøva, han som har ansvaret for innkjøp av ikt materiell på skolen har tatt ferie og jeg må utarbeide en 5årsplan på innkjøp av nye ting...
Mchansern Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Første jeg la merke til er flyet. Jeg vet eksakt hvor det står, hvilken registrering det er og hva slags modell det er. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1184111&view=findpost&p=17935864 Skakke værra lett å være nerd.
Vowels Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Lemon: Mener å ha lest noe om at posten kan passe på pakkene dine bak i tråden her et sted. Hvordan funker det? Regner med det kommer noen pakker til meg mens jeg er hjemme hos mor og far.
Mchansern Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Man kan la pakker ligge å råtne bak disken i to uker mener jeg.
Lemon Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 (endret) V: Da fyller du inn et skjema på nett (ev. på postkontoret, men det koster litt ekstra og tar et par ekstra dager i behandlingstid), velger hvor lenge du skal være borte (1 uke, 2 uker, 1 måned, osv.) og sender inn. Et voilà, Posten holder igjen alt du får av post på sorteringsterminalen og dumper det ned i postkassen din sammen med ei regning den dagen du kommer tilbake. Hvis det forresten bare er pakker du vil ha liggende og ikke den vanlige posten blir det mest lønnsomt å ringe postkontoret med sendingsnummer(e) og be dem la den/dem ligge til du kommer tilbake. Da slipper du å betale noe. H: Haha, ja, hvis du ikke har sånne som meg der som synes det er så trist å sende pakker i retur at vi skriver ut ekstra påminningslapper for hånd og lar pakkene ligge ei ekstra uke. Endret 22. juni 2011 av Lemon
Vowels Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Ah, takker. På tide at jeg kjøper denne plata nå, greit bra http://www.youtube.com/watch?v=mFNaFeIm4bU
Jarmo Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Hepp! Admin har innført en ny moderatortest for fremtidige kanditater: Under en av disse koppene ligger det en bad bruker. Utfordringen til papegøyen Maja og nye mod-spirer er å peke på riktig kopp http://www.nrk.no/vitenskap-og-teknologi/1.7683933
Niqābninja Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 H: Haha, ja, hvis du ikke har sånne som meg der som synes det er så trist å sende pakker i retur at vi skriver ut ekstra påminningslapper for hånd og lar pakkene ligge ei ekstra uke. På Jokeren var det sånn "Åååh, nå har vi fått returlapp på pakka til X! Vi får ringe han og minne han på å hente den i løpet av uka".
Jarmo Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Jeg er adminpotensiale. Nja? Admintesten har tre kopper, ikke to.. ^^
SnittLeif Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Jeg var oppe klokken seks. Er det alle dager, selv i ferien. Synes det er så koselig å trene med pensjonister på treningssenteret, da må jeg opp tidlig. Men da er det jo smertelig tydelig at du er åndsvak 1
Mchansern Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 One admin, two cups? Det er en film jeg hadde sett.
Lemon Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 One admin, two cups? Det er en film jeg hadde sett. Jeg hadde betalt for å se den.
Bytex Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Tenk for en nedtur når det viser seg at filmen du betalte 500kr for bare inneholder TWFA som holder en kaffekopp i hver hånd i 5 minutter.
Anbefalte innlegg