Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

*riste nøkkler*

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Gjort idag da Lars`?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Ringte eksen?, uff da. Gikk bra?

New Energi sjokolade funket IKKE på meg idag, er max slapp fra jobb enda :dontgetit:

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hehe... Joda gikk bra.

det går an å snakke med hu så lenge typa hennes ikke vet om det. Men så fort han får vite at vi har kontakt så får jeg drapstrusler og greier.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Hehe... Joda gikk bra.

det går an å snakke med hu så lenge typa hennes ikke vet om det. Men så fort han får vite at vi har kontakt så får jeg drapstrusler og greier.

ex-kjærester`s kjærester er noe herk

Skrevet (endret)

Aghh ! Hele 30 minutter til Simpsons begynenr på viasat 4 ! :thumbdown: Og har prøve i krl i morra som jeg ikke har øvd til. Tror jeg stikekr å henter tauet. Hadebra

Endret av Addan
Skrevet (endret)

Er det ikke sånn med aviser at du får beskjed om å skrive en artikkel på 800 ord, eller 2000 ord, for at den skal passe inn i layouten i blekka?

Leste et sted at det viktigste med skriving er ikke hvor mye du får ned på papiret, men hva du tar bort etterpå, men samtidig beholder innholdet.

Hadde ei jente i klassen vår i ungdomsskolen som alltid skrev sånn 16-siders stiler på tentamen. Men hu fikk aldri toppkarakterer, heller trekk fordi hu skreiv altfor mye rundt grøten.

Endret av Bytex
Skrevet

Flott. Da har jeg fått kritisert litt i dag, og er klar for å krangle eller snakke drit med/om noen. Noen som er med?

Skrevet
Joda, men denne utgaven klarer til stadighet å eie seg selv såpass at jeg slipper å tenke på det ofte. Nå i mars skal han inn og sitte et halvt år for å ha slått ned random folk som så på han på feil måte. :wee:
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Too tierd to fight

Skrevet
Flott. Da har jeg fått kritisert litt i dag, og er klar for å krangle eller snakke drit med/om noen. Noen som er med?

Du kan få msn'en til typa til eksen min?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Joda, men denne utgaven klarer til stadighet å eie seg selv såpass at jeg slipper å tenke på det ofte. Nå i mars skal han inn og sitte et halvt år for å ha slått ned random folk som så på han på feil måte. :wee:

Slike folk er stas :thumbdown:

Skrevet
Ah. Pink Floyd.

Det er alt jeg trenger.

Fuck middag, jeg skal sitte her og høre Pink Floyd til øra faller av.

:w00t:

*Nynne på Another Brick In The Wall*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...