Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe av det deiligste som finnes. Har vekkerklokken på 1 time før jeg egentlig skal stå opp jeg.

Bare for å kunne snooze seks-syv ganger. :love:
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvorfor folk gjør slikt. Kjenner flere som som har på vekkerklokken på ringing i fra nattmorgenen av, bare for å våkne, slå av og sove videre. What. :dontgetit:

Det er bare deilig å bli vekket tidlig, tenke at man må stå opp, men så huske at man ikke trenger å stresse i dag, så legge seg til å sove igjen.

Endret av Therawyn
Gjest medlem-1432
Skrevet

Syns det er best og sove uten forstyrrelser og våkne av meg selv.:p

Skrevet

Jeg syns det er deilig å stå opp klokken 06:15 etter 4 timer søvn. Jeg absolutt elsker det...

jeg synes det var digg og stå opp 07.00 etter 3 timer ( som jeg har gjort hver dag den siste uka)

Gjest medlem-1432
Skrevet

Har på følelsene at dere ikke mener det. :hmm:

Skrevet

Har på følelsene at dere ikke mener det. :hmm:

Det fine med å stå opp så tidlig, er at du har hele dagen tilgjengelig, imotsetning til når du står opp i 12 tiden og er uthvilt...

Løsning: Flytt på den.

Er jo det man har søte sekretærer til, er det ikke?

Skrevet

Nja, i dag hadde jeg gjerne sovet vekk dagen. Ingenting å gjøre, det er ikke sol ute, og alt jeg har gjort er å spille World of Tanks og lese bøker, mens jeg har klødd mer og mer i øynene. :p

Skrevet

Da har jeg vært hos frisøren og vasket og klippet håret!

Fikk til og med gratis hårvask siden de hadde ei jente der på utplassering :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...