Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rart, er ikke du tynn som en pinne?

Har bare null muskler i beina :(

Men det er jo sånn det skal være! Tynne ben, massiv kasse og digre guns, alt i ren Johnny Bravo-stil.

Skrevet

Whaddup? Jeg skal nå begynne med øvelsene som legen min ga meg for å styrke lårmuskululaturen i beinet frem til operasjonen.

Jeg er mett, har knerta ei flaske rosévin nesten aleine og lager isbiter til mojitos. Du har jævlig dårlig innflytelse på meg.

Har kattemat mellom tennene.

Vil jeg vite hvorfor?

multisync: NAM.

Skrevet (endret)

Ja, det vil jeg si

Jeg likte også den moderne sherlockversjonen som kom i 3 deler i 2010. Litt synd at de ikke har sendt den på TV, jaja... godt man har internett.

Endret av multisync
Skrevet

Du lærte det raskere enn 50% av andre på din alder? Du er altså kanskje bedre enn gjennomsnittet? Imponerende.

Eg veit, awesome ikkje sant? Spesielt med tanke på at eg brukar å fyke rett opp på fortauet med ein gong eg er bak rattet på noko med motor.

Skrevet

Whaddup? Jeg skal nå begynne med øvelsene som legen min ga meg for å styrke lårmuskululaturen i beinet frem til operasjonen.

Jeg er mett, har knerta ei flaske rosévin nesten aleine og lager isbiter til mojitos. Du har jævlig dårlig innflytelse på meg.

Har kattemat mellom tennene.

Vil jeg vite hvorfor?

multisync: NAM.

Russeknute. Spise en boks på 5 min. Smakte ok. :)

Er Sherlock Holmes en film verdt å se?

Ja, det vil jeg si. :)

Skrevet

Jeg er så flink. Tok matpause og endte opp med å spille Might & Magic: Clash of Heroes HD i 3 timer i tillegg til å spise middag.

Hadde jeg holdt meg til å spise middag, hadde jeg vært ferdig med analysen nå og hadde kunnet hatt voerspiel.

Skrevet (endret)

Nååååhhh... takk ^^

Synd jeg ikke har lime eller mynte, og ikke gidder å gå på butikken ellers ville jeg laget selv :p

Endret av multisync
Skrevet (endret)

Det er slett ikke verst, altså. Også har jeg fruktsalat med melon, mynte og jordbær.

Og promille.

Livet er fint.

Endret av Lemon
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...