Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

 

Tror det varierer fra hva du går. Kan feks se for meg at mange bruker pc til å notere med om det er snakk om it-studier, sikkert mange på BI som sitter med macen sin også (kan ikke si dette sikkert da jeg ikke har gått der).

 

På sv fakultetet var det kanskje 20% som noterte med pc, jeg foretrekker papir da det er altfor distraherende å ha dette internettet tilgjengelig. Facebook, forum osv stjeler oppmerksomheten.

Takker. Regner med jeg vil bruke PC, har ikke skrevet på annet siden jeg gikk i 10. klasse. Gruer meg helt forferdelig mye til jeg må bruke penn og papir på eksamen da. Det er grusomt. Det ser ut som noen har voldtatt og plyndret arket når jeg har skrevet med penn. Ikke pent.

 

Orker ikke å lage tråd om dette, de/dere som studerer/ har studert på universitet, er det vanlig å ta notater på PC eller på papir. Bare nysgjerrig.

 

Du er ikke kul før du sitter med hvite bukser, rosa bånd og Mækkbokken foran deg. Eller hva?

Ja... :ermm: Ser ikke helt problemet. Gjør da det til vanlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ut som noen har voldtatt og plyndret arket når jeg har skrevet med penn. Ikke pent.

Kanskje du burde øve deg da. :)

Jeg har jo egentlig ikke noe valg.

Joda, du kan søke om å bruke pc på eksamen. Om du virkelig vil finner man alltid en måte å lyve til legen på.

 

Er uansett ganske greit å notere om du printer ut powerpointpresentasjonen til foreleseren i forveien. Bare å føre til noen stikkord her og der underveis. Er fryktelig forstyrrende for de som sitter bak deg om du surrer med pcen under forelesningen også. Husker en som satt å så film noen rader foran meg og endte med at jeg stort sett satt å så på den.

Endret av Vowels
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...