Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Not ski, vil du virkelig bruke musklen til noe så ubrukelig som å stå på ski, vil du virkelig bli svett ute i kulda, vil du virkelig drasse med deg 2 kg klær ekstra fordi du skulle på ski? Nei du, sitt heller inne med en varm kopp kakao og les avisa mens du nyter roen og freden.

 

To ski! blir litt kaldt viss du ikke er i aktivitet ;)

 

-bilde-

 

Hmm, usikker nå. Tror jeg får se det an på været og om jeg gidder. Men har liksom ikke stått siden skidagen i 9. klasse eller noe slikt :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

15928ab0db64.jpg

 

Look at this fucking mouse, how can you not love this? It may not look like much but it will strike at you like a fucking tiger at a flock of geese.

Jeg bruker den der enda. Kjøpte den til min første pc i 8 klasse. What! Hatt den i 8 år og bruker den fortsatt

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

*bilde*

 

Look at this fucking mouse, how can you not love this? It may not look like much but it will strike at you like a fucking tiger at a flock of geese.

Jeg bruker den der enda. Kjøpte den til min første pc i 8 klasse. What! Hatt den i 8 år og bruker den fortsatt

 

konservativ_woot.gif det samme cool.gif

Lenke til kommentar

[...]

 

Look at this fucking mouse, how can you not love this? It may not look like much but it will strike at you like a fucking tiger at a flock of geese.

Min høyre museknapp har sluttet å fungere, så vet ikke helt...

Lenke til kommentar

Liker ikke den musen der. Ser helt skada ut.

 

 

Er ikke utsende som teller ;) det er den nydelige følelsen av og ha den i hånden inv_biggrin.gif

 

buker logitech g9x, vil si at den er bedre, hadde den dere har bilde av der oppe før ^^

 

likte ikke helt åssen den er å holde :p

Lenke til kommentar

Holdbarheten kan jeg ikke si noe på, men jeg har ikke noe negativt å si om tastaturet. Det produktet er forrsten det eneste fra logitech jeg har, for det er mye de har laget som er rein skit.

Jeg hadde en gang et logitech tastatur. Det døde og jeg fikk nytt på garanti. Det døde, og jeg fikk nytt på garanti. Det døde, og hadde gått ut av produksjon, og jeg fikk et annet logitech tastatur på garanti. Det døde og jeg kjøpte meg et tastatur av typen "husker ikke akkurat nå". Det fungerer fortsatt, etter 7 år.

 

Jeg har også gått gjennom det samme med 4 forskjellige mus, og det eneste jeg har igjen av Logitech nå er et 2.1-anlegg, som ikke har dødd på mer enn den ene siden enda

 

@alle dere som sikler over Mx518; Jeg har hatt 3 av dem. Værre drittmus har jeg aldri vært borti.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en gang et logitech tastatur. Det døde og jeg fikk nytt på garanti. Det døde, og jeg fikk nytt på garanti. Det døde, og hadde gått ut av produksjon, og jeg fikk et annet logitech tastatur på garanti. Det døde og jeg kjøpte meg et tastatur av typen "husker ikke akkurat nå". Det fungerer fortsatt, etter 7 år.

 

Jeg har også gått gjennom det samme med 4 forskjellige mus, og det eneste jeg har igjen av Logitech nå er et 2.1-anlegg, som ikke har dødd på mer enn den ene siden enda

 

@alle dere som sikler over Mx518; Jeg har hatt 3 av dem. Værre drittmus har jeg aldri vært borti.

 

Da er det nok bare du som gjør noe galt. Har ikke ødelagt et eneste produkt fra Logitech.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...