Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du må jo skjønne at hun skal bli fæsjen-designer sånn som Whitney i The City og bare leve jetset livet og dra på fester, så hun trenger ikke vite når berlin-muren falt eller hvorfor, ikke zant? Det er tross alt MYE viktigere å sette sammen korrekt antrekk til ikveld.

Hun trenger heller ikke å vite hva oppsummering er heller (Det var snakk om stortingsvalg i matta) Tror jeg må føre en journal om hvor mye dumt som kommer ut av enkelte folk på skolen

Skrevet

Hater den nye anonymiseringsgreia. Gjestefunksjonen var bedre.

Nå kan jeg jo ikke skille innleggene. Før var det jo "Gjest_Ole", men nå er alt "AnonymDiskusjon".

Pokker...

Skrevet

Da jeg gikk ST1 på vgs gikk jeg i klasse med ei jente som var virkelig blond. Og hun hadde svart hår.

En dag hadde jeg på meg en tskjorte der det sto "If I wanted your opinion, I'd take my dick out of your mouth". Hun spurte meg hva det betydde, siden hun ikke forsto meningen med teksten.

Meg: Det er ment provoserende, det betyr at om jeg ville høre din mening, ville jeg tatt kuken min ut av munnen din først. (Gadd jo ikke å dissikere vitsen heller, med håp om at hun kanskje skulle forstå det og synes det var litt morsomt.)

Hun: Jammen... den er jo ikke der nå?

Skrevet

Hater den nye anonymiseringsgreia. Gjestefunksjonen var bedre.

Nå kan jeg jo ikke skille innleggene. Før var det jo "Gjest_Ole", men nå er alt "AnonymDiskusjon".

Sjekk nyheten på forsiden, de skal endre på nettopp det der.

Skrevet

Tryna tre ganger i trappa på under en halvtime en gang. Slo meg samme sted på foten hver eneste gang. Brista foten, vagla rundt på krykker og missa klasseturen. :(

Jo, også "akte" jeg ned trappa en gang. Fortsatt et lite merke på rumpa. :(

Skrevet

Hvem her har peil på hvordan buttons fungerer i Flash CS5? :p

Jeg får ikke mine til å fungere for fem flate øre. Satt med det i 10-12 timer i går. Er frista til å bare skrive det opp som en bug når jeg leverer eksamen.

Skrevet

Så herlig taktløst av Aftenposten Nettavis.

90% av forsida er dekket med nyheter om tsunami og jordskjelv i Japan, men nederst står en sak fra i går

"OSLO FLOMMER OVER AV ORD DELINGS FEIL - Selv lærerne i "utdannings forbundet" sliter"

*applaus*

Skrevet

Da var forum bannet over :D

Hva skjer her inne da?

Rullekebab til lunsj på jobb i dag.

I dag er det fettdag og jeg skal ikke tenke over noe av hva jeg spiser eller drikker.

WhadduP!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...