Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guten abend. Tilbake fra Deutschland.

 

 

Spørsmål: Jeg fikk kneet ut av ledd i dag sånn ca. rett etter at flyet landet (heldigvis), noen som vet om noen inngrep? Har skjedd ca. 4-5 ganger før og det er vondere enn å få en sabel opp i anus.

 

Det som skjer er at kneskålen sklir ca. 5-7 cm til høyre slik at den er på siden av kneet og ikke midt på og jeg må manne meg opp til å dytte den på plass igjen.

 

Nå skal jeg ta en bedre cocktail bestående av smertestillende.

Lenke til kommentar

Guten abend. Tilbake fra Deutschland.

 

 

Spørsmål: Jeg fikk kneet ut av ledd i dag sånn ca. rett etter at flyet landet (heldigvis), noen som vet om noen inngrep? Har skjedd ca. 4-5 ganger før og det er vondere enn å få en sabel opp i anus.

 

Det som skjer er at kneskålen sklir ca. 5-7 cm til høyre slik at den er på siden av kneet og ikke midt på og jeg må manne meg opp til å dytte den på plass igjen.

 

Nå skal jeg ta en bedre cocktail bestående av smertestillende.

 

Lang erfaring med sabler opp i anus?

 

hadde nok også hørt med legen angående det problemet!

Lenke til kommentar

Mchansen, har du tenkt over at om du dytta kneskåla tilbake på plass for 30 min siden, hadde du vært kvitt problemet, og alle smertene?

 

Just sayin'

 

Eh lol. Jeg gjorde det med engang. Den er tilbake nå selvsagt. Problemet er at den er hovnet opp like a fucking god og smertene til tusen jøder under andre verdenskrig befinner seg inne i kneet mitt right fucking now.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...