Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om noen gode quiz-sider hvor man kan lage bruker og loggføre det man har gjort?

Sporcle, my man. Mye bra å hente der. Mye dårlig også, men det som er bra er veldig bra.

 

edit: Therawyn: Det er fordi avataren din ser ut som en dudelady. En miks av Tim Minchin, Jared Leto (i emofasen), hele Sigur Ros og alle jentene jeg så på My Chemical Romance-konsert (jepp, har vært på MCR-konsert - jealous?).

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Noen som vet om noen gode quiz-sider hvor man kan lage bruker og loggføre det man har gjort?

Sporcle, my man. Mye bra å hente der. Mye dårlig også, men det som er bra er veldig bra.

 

edit: Therawyn: Det er fordi avataren din ser ut som en dudelady. En miks av Tim Minchin, Jared Leto (i emofasen), hele Sigur Ros og alle jentene jeg så på My Chemical Romance-konsert (jepp, har vært på MCR-konsert - jealous?).

Nei. Så absolutt ikke jelly. My Chemical Faggotry kan kaste seg utfor ei bro for all I care. Yes, I mad.

 

Hva er det som feiler forumet i det siste? Er jo kun aktivitet her når jeg ikke er her jo.

 

Men da lager vi litt aktivitet her da.

*Lage liv*

:ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...