Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nam. Stor kebabtalerken.

 

Fu, nå fikk jeg lyst på kebab. Damn it.

 

======

 

Noen har lyst på en kjæreste, her fra en oppmerksomhetssyk jente fra facebook.

 

Finfint at folk er glad i mødrene og kjærestene sine, men i helvete så masse maaas det skulle være da! Går vel an å si det til dem - i stedet for å skrive like mange statuser som da snøen kom :)))

about a minute ago · Like ·

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

Haha, sa Happy Valentine til ei engelsk venninne isted, da svarte hun "Happy comfort-eating-lonely-wanking day? Sure".

 

Britisk :love:

Så denne på Facebook i dag:

"Trøst til alle single der ute: Selv om jeg har kjæreste, gjør jeg ikke noe spesielt på valentines-dagen. Det er de resterende 364 dagene i året dere ikke har kjæreste dere burde være lei dere for :D"

 

Kaldt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og den videre unnskyldningen til Datasmurf: "De hadde ikke treningsmatte på butikken så det må nok vente til...neste år" :D

Ha-ha, nå har jeg faktisk fått penger til å kjøpe en da, og hvis jeg vil være mer våken på kveldstid uten å måtte gå ut i kulda for å gå tur, så er linjegymnastikk det beste å bedrive.

Samt at jeg virkelig trenger å komme i form. Før klarte jeg 100 situps på en reklamepause. Nå klarer jeg 20. :|

Lenke til kommentar

Slimda: Nei, får stikke å bole litt. Må jo øke mitt awesome-nivå fra Awesome til AWEsome. :D

Trust me, jeg trener ikke for å få en stor muskuløs kropp. Jeg trener for å ha en normal kropp, og ikke data-nerd-pinglete. :p

Slimda: Nei, får stikke å trimme litt. Må jo bli kvitt litt valpefett som sitter igjen :D

Valpefett har jeg aldri hatt. Men var litt som dukket opp ja. Det er nesten borte allerede.

Dere er bare sjalu fordi han er så awesome. :w00t:

:love:

Slimda: Nei, får stikke å trimme litt. Må jo bli kvitt de 200kg ekstra som sitter igjen :D

Ja, de 200 kg er virkelig vanskelig å bli kvitt. Spesielt siden jeg veier 90.

Lenke til kommentar

Det beste med å smøre matpakke til seinvakta er å la den ligge igjen på kjøkkenbenken hjemme... :love:

Den er kjip.

 

På barneskolen lagde jeg meg stekt pølser til matpakken, puttet bare pølsene i en termos.

 

Dessverre glemte jeg å vaske termosen først, så alt smakte kaffe.

 

 

På leirskule (Galdhøpiggen n shit) fekk me saft i termosane før kvar tur. Halvvegs over breen fann eg ut at begge vassflaskene mine var borte vekk, og alt eg hadde i den steikande sola var 0,5l kaffi-saft som smakte ræv. Dehydrert som faen.

 

Den er kjipast.

Lenke til kommentar

Jeg slår dere i sovekonkurranse anytime. Er ikke vits å trene en gang.

Challenge accepted! Jeg poppa akkurat 30 stk Imovane. Det smakte liksom litt tørt og rart

 

BLÆH DOBBELPOST!

Fra jeg kom hjem fredag kveld til jeg dro på skolen forrige helg sov jeg 38 timer. 15 timer fra fredag til lørdag, 14 fra lørdag til søndag og 9 fra søndag til mandag.

 

COME AT ME!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...