Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen klager på at du er naken så er problemet at du ikke ser bra nok ut naken.

Det er jo bare å titte på de pene jentene det, så ser man mye bedre ut etterhvert... bare ikke gå ut i kulda.

Ja! :innocent:

Det er en hemmelig lokasjon, så vi må nok komme med et bind for øynene. Si ifra når du kommer til Oslo, så fikser vi resten. :thumbup:

 

Hvis noen klager på at du er naken så er problemet at du ikke ser bra nok ut naken.

Dette kan jo fikses med å ta på klær. Kansje det er derfor 99,9% går på fest med klær...

Dæven, trodde ikke sauer kunne skrive på forumet. :tease:

Lenke til kommentar

De kan påstå mye annet, thougt. :ermm:

Det er vitenskapelig bevist at mannfolk som stiller opp nakne på fest trekker flere damer enn vanlige dress-kledde menn. Jeg lover. For all del, om du vil ha deg noe, så gjør du dette på neste fest.

Jeg har prøvd, fikk bare beskjed om å kle på meg eller komme meg til helvete vekk :D

Lenke til kommentar

De kan påstå mye annet, thougt. :ermm:

Det er vitenskapelig bevist at mannfolk som stiller opp nakne på fest trekker flere damer enn vanlige dress-kledde menn. Jeg lover. For all del, om du vil ha deg noe, så gjør du dette på neste fest.

Jeg har prøvd, fikk bare beskjed om å kle på meg eller komme meg til helvete vekk :D

Feil type fest.

 

Banner Slimda for å fucke opp sitater.

 

Synd det ikke er banne-tråden :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...