Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tror faktisk ikke det hadde gjort noe hvis det var deg. Tror Espen har sterkere følelse for deg enn meg :ph34r:
Burde jeg bli skremt nå?

Ja, du skal sove i samme seng som ham.

Skrevet
tyder sterkt på at du ikke har peliling på dette ;)

Nei kjære vene deg, det er et resultat av at du uttaler deg ting som du ikke har peiling på, min anime-erfaring :)

nåja...

i rather rest my case

Skrevet
Burde jeg bli skremt nå?
Nei, Espen er veldig snill og forsiktig. Ikke noe å være redd for ;)
Så det du prøver å si er at med glid og god tid så hadde det funket? :scared:
Skrevet
Eg kan ikkje tenkje meg One Piece på engelsk, eller norsk for den saks skyld. Japansk er best.

Det blir det samme som å lide seg igjennom f.eks de gamle Disney-klassikere på tard-norsk.

Av samme grunn at jeg ikke ser f.eks Shreck eller andre animasjonsfilmer på Norsk, det blir bare helt feil.

Skrevet
Så det du prøver å si er at med glid og god tid så hadde det funket? :scared:

Jada :) Tid får dere masse av når dere skal dele seng hos Ida :)

Skrevet
nåja...

i rather rest my case

*korrekt engelsk*

Når du f.eks skriver "I rest my case", så blir det som å si: "trenger jeg si mer"?

Du har overbevist motparten. Slik du bruker det blir det bare.. feil.

/engelsklærer

Skrevet
Det blir det samme som å lide seg igjennom f.eks de gamle Disney-klassikere på tard-norsk.

Av samme grunn at jeg ikke ser f.eks Shreck eller andre animasjonsfilmer på Norsk, det blir bare helt feil.

Istid er bedre på norsk enn engelsk da...

Skrevet
nåja...

i rather rest my case

*korrekt engelsk*

Når du f.eks skriver "I rest my case", så blir det som å si: "trenger jeg si mer"?

Du har overbevist motparten. Slik du bruker det blir det bare.. feil.

/engelsklærer

/care

Skrevet
Jada :) Tid får dere masse av når dere skal dele seng hos Ida :)

Ida: jeg vet ikke helt om jeg tør å komme på besøk i påska jeg.

Skrevet
Eg kan ikkje tenkje meg One Piece på engelsk, eller norsk for den saks skyld. Japansk er best.

Eg må se Jungelboka på norsk kvar gong. Det er berre sånn det er fordi eg vakse opp med han. Og det er ikkje tard-norsk heller.

Skrevet (endret)

Istid er bedre på norsk enn engelsk da...

lets try l33t mixed with norsk/engelsk!! w00t

nåja...i rather rest my case
Tror strengt tatt du ikke har noe case :shrug:

careface :)

Endret av n4w
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...