Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg poster nakenbilde her, som kommer jeg til å bli nedringt av menn og det har jeg masse tid til. Så det kommer straks!

:dremel:

Menn, kvinner, esler og eskimoer! Alle vil ha en bit av meg.

Skrevet

Hvis jeg poster nakenbilde her, som kommer jeg til å bli nedringt av menn og det har jeg masse tid til. Så det kommer straks!

Menn, kvinner, esler og svelemoer! Alle vil ha en bit av meg.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Jeg velger Runar.

:ermm:

7b8a1082-2903-4885-8915-f3635963b5f5.jpg

Halo 3 på The Narrows mest sannsynlig i en game med bare rocket launchers.

Skrevet

I morgen når vi møtes multisync, hvordan vet jeg hvem som er deg?

Mine kjennetegn:

Ultimat swagger, fantastisk klesstil og innenfor en 25m radius begynne alle av det kvinnelige kjønn å plystre uhemmet.

PS: Kjøpte ikke du Arlingtons under salget? Hvis både du og jeg hadde tatt på oss de! Enkelt å se.

Haha, nei det gjorde jeg ikke. Begynnte å prioritere reise over sko, og det ene vinterskoparet jeg liker best blir ikke ferdig til i morra :p

Holder på å pusse de, men av en eller annen grunn så vil de ikke ta inn noe voks, selv om jeg vet de er tørre :ermm: Og da får jeg heller ingen mirror shine :( Så jobber for harde livet her :roll:

Neida, grå jakke, hjemmestrikka skjerf, mørkegrå ullflanellsbukser, blå strikkegenser og lyseblå skjorte tror jeg det blir :)

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Jeg kan sikkert møte dere på Kaldnes Brygge, jeg er i den blokka nærmest gangbrua ved kanalen i topp etasjen.

Skrevet (endret)

Nå er det snakk om Oslo da ;)

Edit: Flott, så er skokremen vannløslig :dontgetit: Og det er 15 min til butikken stenger.... gahh... orker jeg?

Endret av multisync
Skrevet

Tenkte noen med rosiner og noen med sjokolade :p

nam... Nå må nesten jeg bake i morgen å.

også skal jeg lage vafler og brownis :D

nam! fy faen jeg ble super sulten nå :p

Jeg trenger å skulle få besøk snart... for DA kan jeg bake alt jeg vil å fete opp folk :D

Skrevet (endret)

Skulle legge meg tidlig i dag, men jeg har glemt både det OG matteleksen.

FUU

Og jeg har gym i morgen. Med kanskje verdens merkeligste gymlærer. Lulja.

Endret av Constanse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...