Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilde på skolen i 3 timer. Analyserer bilder og filmer, og skal snart starte på et promoteringsprosjekt (der vi skal lage noe som promoterer et produkt. Internetside, plakat, reklamefilm osv).

Etter det skal jeg på jobb fra 16-20.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Fri er jo nesten kjedelig. :p

Blir ikke bedre enn du gjør det ;)

Bilde på skolen i 3 timer. Analyserer bilder og filmer, og skal snart starte på et promoteringsprosjekt (der vi skal lage noe som promoterer et produkt. Internetside, plakat, reklamefilm osv).

Går du media?

Skrevet

Skal ta bilde av det ferdige resultatet. Når jeg arbeider med den varme sukkermassen har jeg ikke tid til å ta bilder.

Får du ikke noen andre til å ta bilder?

Skrevet

Skal ta bilde av det ferdige resultatet. Når jeg arbeider med den varme sukkermassen har jeg ikke tid til å ta bilder.

Får du ikke noen andre til å ta bilder?

Eg er aleine heime.
Skrevet

Huff. Fri er jo nesten kjedelig. :p

Blir ikke bedre enn du gjør det ;)

Går du media?

Ja. Siste året nå.

Second thought: Hvordan det, egentlig? Går du media selv?

Skrevet (endret)

Uvant å stå i et klasserom og se elever som rekker opp hånda og spør om de kan få lov til å gå på do. hahaha

Edit: Dette er på videregående skole.

Endret av Torg3r
  • Liker 1
Skrevet

800 fuckings dollar? Jikes. Men fy, de der må varme skikkelig godt. Og så ser det utrolig barskt ut. Ulv! Ulv! Ulv!

Tviler på at du får noe som varmer noe særlig mer.

Grunnen til at det er så dyrt er vel pga. Ulv og Gaupe er jo sjeldne dyr som man ikke kan felle uten lisens osv.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...