Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jeg fyra nok hvis termometeret viser 25 grader, og jeg ikke engang klarer å stå i nærheten av ovnen?

 

Et hot tips er å fylle på med propan, bensin eller butan.

 

 

Et hot tips...høhøhø.

Oh my damn. That was so awesomely ingenius. Especially the way you felt you somehow had to explain the joke.

I wouldn't have gotten it if you hadn't.

Lenke til kommentar

Herre Jemini, så mektig det er med lapper med noen strimler skinke og ost, rullet sammen og stekt litt ekstra i panna under lokk.

Men åh, så godt! :love:

 

Nemmen, skal da være no søtt pålegg på lapper. F.eks syltetøy eller smør og sukker :love:

Jeg åt det først, men så ville jeg eksperimentere litt.

Som da jeg i morges kjeda meg og kokte inn alt vannet i nudlene mine, ostegratinerte de i kjele og hadde på skremmende mange forskjellige kryddersorter jeg fant i krydderhylla mi, alt fra basilikum til rosmarin, samt litt ketchup.

Alt må prøves, vet du. ^^

Lenke til kommentar

Har jeg fyra nok hvis termometeret viser 25 grader, og jeg ikke engang klarer å stå i nærheten av ovnen?

 

Et hot tips er å fylle på med propan, bensin eller butan.

 

 

Et hot tips...høhøhø.

Oh my damn. That was so awesomely ingenius. Especially the way you felt you somehow had to explain the joke.

I wouldn't have gotten it if you hadn't.

 

Takk for det! Ja, mine spøker ligger ofte flere nivåer over hva folk skjønner, så jeg må ofte forklare. Etter at jeg har forklart, så ler de til de gråter og havner i fosterstilling.

 

Signed,

 

The Wordsmith.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...