Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Tenkte jeg bare skulle si hei til BurkaGuri før jeg stikker.

Hei!

Hadet.

Jo, hei!

Hvor skal du?

Skrevet

Helvette... Klarte å legge meg rett etter kl. 04:00 i natt og måtte stå opp senest kl. 08:45 i morges for å rekke et møte. Ingen vits å legge seg igjen nå heller. Blir nok en tidelig kveld i kveld.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Vet ikke hvor han skal, men jeg tar snart selvmord.

1002_thaaannks.jpg

Skrevet

JAA. Elsker livet nå - nå blir kåseriet bare fryd og gammen. Har søkt jobb i EVIGHETER. Endelig får jeg en telefon. Ser ut som jeg skal bli telefonselger da vet duu. Blir bra!

Skrevet

JAA. Elsker livet nå - nå blir kåseriet bare fryd og gammen. Har søkt jobb i EVIGHETER. Endelig får jeg en telefon. Ser ut som jeg skal bli telefonselger da vet duu. Blir bra!

Dit kunne du vel ringt fra starten av å fått deg jobb :p

Skrevet

What? Telefonselger Andreas? :O Nesten så jeg vurderer å gi deg min ene jobb, så vi slipper enda en telefonselger her i landet.

Skrevet

Haha, jobb er jobb. Er ikke sikkert jeg får jobben da. Må vise vitnemålet mitt fra 2. klasse. Det er ikke spesielt pent på fraværsdelen. Får bare prøve å forklare så godt som mulig.

Skrevet

Haha, jobb er jobb. Er ikke sikkert jeg får jobben da. Må vise vitnemålet mitt fra 2. klasse. Det er ikke spesielt pent på fraværsdelen. Får bare prøve å forklare så godt som mulig.

Du skal være bra idiot om du greier å IKKE få jobb som telefonselger.

Skrevet

Du skal være bra idiot om du greier å IKKE få jobb som telefonselger.

Det spørs jo helt på de andre søkerne da.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...