Slimda Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Og idag på jobben til petter! NOTHING! Badum tssh! Har gjort masse! Måtte fikse data i 3 timer før vi fikk hardwaren til å fungere Var det så vanskelig å koble til 6 skjermer? da var 4 skiver spist til lunsj da er det bare 2 igjen i nistepakka :/ Nistepakke? Ha ha ha ha ha ha. Kantina serverte idag Sei. Mmm, deilig.
Yavel Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Og idag på jobben til petter! NOTHING! Badum tssh! Har gjort masse! Måtte fikse data i 3 timer før vi fikk hardwaren til å fungere Var det så vanskelig å koble til 6 skjermer? da var 4 skiver spist til lunsj da er det bare 2 igjen i nistepakka :/ Nistepakke? Ha ha ha ha ha ha. Kantina serverte idag Sei. Mmm, deilig. nå får jeg 347kr for at mamma smører konge nista pakke til meg <3 btw hvorfor kan ikke folk på jobb komme forbi, når jeg gjør noe?
Aleks Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 I natt drømte jeg at jeg skulle hjelpe Lars til å øve til et skuespill han skulle framføre. Og av en eller annen grunn hjalp det veldig mye at han satt på ryggen min, og at jeg bar han rundt i barnehagen jeg gikk i når jeg var liten.
KvitKnekt Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Jeg drømte om forskjellige folk fra forumet, men vil ikke gå mer i detalj enn det... Bare at det involverte en fest, bybanen, regn og mye nakenhet.
L4r5 Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 La oss filosofere litt: Du er sammen med dattera til en apotekeier. Butikken hans får datakræsj og all lagerstatus blir nulla ut. What do?
Runar Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Ga ut nakenbilder av seg selv GRØSS OG GRU!!! Jeg leste artikkelen, så bildene og holdt på å le, men da jeg åpnet en ny fane og så dette, brast jeg ut i latter (øverst i venstre hjørne):
L4r5 Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 I natt drømte jeg at jeg skulle hjelpe Lars til å øve til et skuespill han skulle framføre. Og av en eller annen grunn hjalp det veldig mye at han satt på ryggen min, og at jeg bar han rundt i barnehagen jeg gikk i når jeg var liten. Genialt. Jeg har ikke sitti på ryggen til noen på åresvis. Det må jeg gjøre snart. MElder du deg frivillig. Jeg drømte om forskjellige folk fra forumet, men vil ikke gå mer i detalj enn det... Bare at det involverte en fest, bybanen, regn og mye nakenhet. Det var ingen drøm
Aleks Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 I natt drømte jeg at jeg skulle hjelpe Lars til å øve til et skuespill han skulle framføre. Og av en eller annen grunn hjalp det veldig mye at han satt på ryggen min, og at jeg bar han rundt i barnehagen jeg gikk i når jeg var liten. Genialt. Jeg har ikke sitti på ryggen til noen på åresvis. Det må jeg gjøre snart. MElder du deg frivillig. Du var litt tung i drømmen, men det var koselig å hjelpe, så sure.
Mchansern Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 (endret) Den 13 Juli 2011 kommer jeg til å dø folkens. FYI. Skal fly innenriks propellfly i et av verdens fattigste land med et flyselskap som ikke holder godkjente sikkerhetskrav. Som flynerd gleder jeg meg. Som menneske gruer jeg meg. Er du gal menneske! ikke gjør det du kommer til å dø, ikke gjør det. Fly er uansett beste alternativ. Jeg kan velge mellom: Fly i 40min. Servering på flyet og relativt komfortabelt (etter forholdene). En råtten buss/bil i 6 timer på veier elendige veier (hybrid mellom leire, grus og kvister) midt i jungelen. Ingen aircon i bussene og på den tiden av året er temperaturen der nede høy. I tillegg er det ingen servering på bussen. Valget var relativt enkelt... Jeg er i tillegg flynerd til min hals, og jobber med fly så jeg gleder meg litt. Endret 10. november 2010 av Mchansern
multisync Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 La oss filosofere litt: Du er sammen med dattera til en apotekeier. Butikken hans får datakræsj og all lagerstatus blir nulla ut. What do? Tja, enten hjelpe til med å fikse. Se om det går an å gjenopprette eller gå igjennom den langsomme oppgaven å ta en opptelling og skrive inn manuelt. Evt. stå på avstand og le
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 (endret) Ga ut nakenbilder av seg selv GRØSS OG GRU!!! Kommunismen vet du… Edit til deg under her: 10hi Endret 10. november 2010 av Ishq
Runar Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 La oss ikke glemme at innlegg kan regnes som personangrep selv om personen det er snakk om ikke er medlem på forumet.
JR Ewing Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 (endret) Ga ut nakenbilder av seg selv GRØSS OG GRU!!! Gal kommunist… Endret 10. november 2010 av JR Ewing
b-real Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Finnes det et program som jeg kan streame musikk og filmer til xboxen? Windows media player støtter omtrent ingenting. Har prøvd tversity, men den er omtrent like dårlig. Kan jeg bruke vlc? Det har lite med WMP å gjøre men mye med selve Xboxen som ikke tar noe særlig mye annet en mp3-filer og *.avi-filer. Ellers så trenger du bare en UPnP A/V & DLNA-server og du skal være godt i gang. linux-alternativ kan være f.eks ushare
Slimda Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 La oss filosofere litt: Du er sammen med dattera til en apotekeier. Butikken hans får datakræsj og all lagerstatus blir nulla ut. What do? Jeg ville ikke forsynt meg av medisinen han har tilgjengelig, nei.
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Det ville ikke jeg heller gjort. Har ikke samvitighet til å stjele i fra eventuelt svigerfar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 La oss ikke glemme at innlegg kan regnes som personangrep selv om personen det er snakk om ikke er medlem på forumet. Tja, jeg vet ikke hva som er mest personangrep. Oss som poster om henne, eller hun som forteller hele norge at hun har gitt ut nakenbilder av seg selv...
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Var det det at hun er lubben som gjorde alt så interesant eller?
Runar Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Var det det at hun er lubben som gjorde alt så interesant eller? For min del var det måten artikkelen er skrevet/lagt opp på. Hva er greia med det bildet på forsiden, liksom? Har det noe å gjøre med innholdet i artikkelen?
Slimda Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Var det det at hun er lubben som gjorde alt så interesant eller? Interessant og interessant. Jeg har fortsatt vonde minner om den dokumentaren jeg så om "tykke" kvinner og deres hyllest-sider på nettet. Det var traumatisk.
Anbefalte innlegg