Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil slutte på skolen .. :ermm:

Du vil dette ut av samfunnet altså, bli sett ned på av regjeringen som vi har idag også faktisk? Tror du bør revurdere det.

Har jo gått 2 år allerede. Men har lyst å ta resten av året som privatist

Skrevet

Jeg kan fikse det lovlig jeg. OM du lar meg sperre deg nede i en kjeller i 30 år og seksuelt misshandle deg samt nekte for hele verden at du er der nede. Jeg trenger en god story for å bli verdenskjent enten den er bra eller ikke :hmm:.

So! Are you in or are you gay?

Skrevet

Jeg kan fikse det lovlig jeg. OM du lar meg sperre deg nede i en kjeller i 30 år og seksuelt misshandle deg samt nekte for hele verden at du er der nede. Jeg trenger en god story for å bli verdenskjent enten den er bra eller ikke :hmm:.

:rofl:

Skrevet

Men hallo! Det er jo det beste! Da kan du ikke bli sett ned på og når de finner deg om 30 år så blir du annerkjent og en folkehelt! Tenk på det du! Ja ja, så kanskje du har 4-8 unger og fæl psyke men i allefall fikk du droppe ut av skola da :xmas:

Skrevet

Syns du kan svare på PM'en min Runar :p

For øyeblikket prioriterer jeg å ligge i fosterstilling under dynene (det er kaldt som fy) og stirre tomt ut i luften over å leke moderator. :thumbup:

Men greit, jeg skal ta en titt.

Skrevet

Ikke frist meg!

Gjest medlem-1432
Skrevet

Den 13 Juli 2011 kommer jeg til å dø folkens. FYI.

Skal fly innenriks propellfly i et av verdens fattigste land med et flyselskap som ikke holder godkjente sikkerhetskrav.

Som flynerd gleder jeg meg. Som menneske gruer jeg meg.

Er du gal menneske! ikke gjør det du kommer til å dø, ikke gjør det.

Skrevet

Du vil dette ut av samfunnet altså, bli sett ned på av regjeringen som vi har idag også faktisk? Tror du bør revurdere det.

Ah, gode gud, jeg lider under setningsoppbygningen din.
Skrevet

Satser på at det ikke skjer, selv om jeg er ganske nervøs for det. Kommer faenmeg til å skjelve som et aspeløv på Phnom Penh International Airport (som igjen er en vits av en flyplass. Mye mindre enn f.eks Tromsø!)

Men, jeg er en vaskeekte flynerd. I tillegg lever jeg et relativt A4 spenningsløst og kjedelig liv. Til de grader.

Skrevet

Ah, gode gud, jeg lider under setningsoppbygningen din.

Ja, og?

Gjest medlem-1432
Skrevet

Hallo, Gypsy. Hvordan går det? :)

Hei, det går fint :) Du er sjeldent å se for tida.

Gjest medlem-1432
Skrevet (endret)

Satser på at det ikke skjer, selv om jeg er ganske nervøs for det. Kommer faenmeg til å skjelve som et aspeløv på Phnom Penh International Airport (som igjen er en vits av en flyplass. Mye mindre enn f.eks Tromsø!)

Men, jeg er en vaskeekte flynerd. I tillegg lever jeg et relativt A4 spenningsløst og kjedelig liv. Til de grader.

Jeg ville virkelig ha revurdert det om jeg var deg. Er det verdt og dø for? Hvorfor utsette seg for den risikoen, du kan ta oppleve spenning og nye ting på andre måter enn å fly i en liten dødsfelle.

Endret av medlem-1432
Skrevet

Hallo, Gypsy. Hvordan går det? :)

Hei, det går fint :) Du er sjeldent å se for tida.

Ja, jeg vet. :( Har ikke vært så aktiv på forumet som jeg har ønsket i det siste, men jeg er definitivt tilbake nå! :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...