Mchansern Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Hehe, de dro nå. Kom en vekter å jagde de bort. Hva er det de er ute etter ? Les lenger opp på siden.
Lumpness Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 hehe , gi meg adressen den står , så skal jeg ringe å bestille Du prøver bare å få adressen til der han jobber sånn at du kan stalke han. Nei , tenkte jo jeg kunne ringe å bestille 5 pizza til den bilen. så kunne han filmet / tatt bilder å lagt ut her av seansen
Mr. A Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Les lenger opp på siden. Der sto det ja. Jobber ikke du i noe privatfy greier ?
Mr. A Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 At det er mulig [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk
Lumpness Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Får det jeg også veldig ofte for tiden, skjønner ikke hva som har skjedd med forumet
Petter Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Vanskelig å konse om jobben når det sitter to paparazzier utafor vinduet... Hva i allverden vil de ? De vil ta bilder av kjendiser. Det er en del kjendiser som er innom jobben titt og ofte her. Hva jobber du som?
Mr. A Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Får det jeg også veldig ofte for tiden, skjønner ikke hva som har skjedd med forumet Har vært sånn så lenge jeg kan huske.
Slimda Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Har vært slik etter de tok forumoppgradering, og det er et problem de ikke kan løse, men forumprogramvarefolkene kan fikse.
Balli Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 "oh my god, we killed kenny" "us basterds" :!:
Mchansern Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Les lenger opp på siden. Der sto det ja. Jobber ikke du i noe privatfly greier ? Yepp. Sett så mange kjendiser at jeg har gått lei
Slimda Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Sett så mange kjendiser at jeg har gått lei Kjendiser er like kjedelige som vanlige mennesker. 3
Skjelvgråt Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Dere som har pre-ordra new vegas gjennom steam, og forhåndsinstallert, start steam gjennom proxy - Så den tror den er i USA. Spill idag - PROFIT!
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Gud, så tørt dette faget er. :| Kom på skolen lys våken, fem minutter senere, kveler jeg første gjesp og siden har det bare ballet på seg.
Skjelvgråt Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Gud, så tørt dette faget er. :| Kom på skolen lys våken, fem minutter senere, kveler jeg første gjesp og siden har det bare ballet på seg. Du er litt lik meg du
dysfunctional Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Samme her. Må være noe i hue. Sitter på skolen og er trøtt som ei planke, men når skolen slutter og jeg er hjemme, er jeg lys våken.
MrLeftfield Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Samme her. Må være noe i hue. Sitter på skolen og er trøtt som ei planke, men når skolen slutter og jeg er hjemme, er jeg lys våken. det er som regel crap luft, eller FOR mye frisk luft (fordi det har vært dårlig luft tidligere og lærer/elever åpna alle vinduene på gløtt). Sånn går det no med den sakan. Elns.
Mchansern Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Samme her. Må være noe i hue. Sitter på skolen og er trøtt som ei planke, men når skolen slutter og jeg er hjemme, er jeg lys våken. Min rytme er: Våkne -> Gjøre meg klar for jobb -> sove 40min på toget -> jobbe -> Sove 40min på toget -> uthvilt når jeg kommer hjem.
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg er heldigvis ikke alene om det. Ser rundt meg i auditoriet og brorparten sitter enten og surfer, spiller på mobilen eller sover. Denne fyren har en utrolig tørr og monoton stemme.
Anbefalte innlegg