Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme følelse jeg hadde på matte-eksamen i 9. klasse. Bare gikk rett gjennom alle oppgavene uten å stoppe nesten. Og fikk S+. Var så stolt at jeg la den i trappa ute så mamma skulle se det når de kom hjem fra jobb :p

Skrevet

Jeg syntes både matte og fysikk var helt greit på videregående også, jeg. Bare gjorde leksene og fulgte med så ramla jeg ikke av lasset. Man er jo ikke dum, og klarer å lære pensumet hvis man bare gidder.

Skrevet (endret)

Njaa, jeg er generellt litt skuffa over låtlista i GH:WoR..lite metal, alt for mye alt.rock og 00-talls poprock greier for min smak..men har ikke grindet meg gjennom hele spillet såklart. Bare fullført questene til 4 stk. Quest mode er jo egentlig bare en annen måte å presentere låtlistene på. Men boss greia er hinsides kul, de har satt sammen hele Rush sin 2112-plate, med narration av Geddy Lee mellom sangene, og unik grafikk som passer til sangene, og du spiller gjennom hele greia i ett for å få den supergitaren. Vi snakker altså cirka en halvtime i strekk der sangene bare glir over i hverandre med en liten narration-snutt imellom, ingen stopp eller menyer.

Bohemian Rhapsody har også kul animasjon som ligner på musikkvideoen til låten.

Endret av Bytex
Skrevet

Nice. Gleder meg til å spille 2112. Jeg har tatt den første og den fjerde questen og begynte på nr. 3 før jeg tok en pause for litt surfing og en yoghurt.

Sånn ellers ser jeg frem til at "Trolljegeren" kommer på kino.

Virker som en meget awesome og morsom film. :)

Skrevet (endret)

Ja bare fortsett på quest så åpner den seg etter 3 karakterer. Du må spille hele 2112 for å få ubergitaren.

Traileren til Trolljegeren så dritkul ut, ja.

Endret av Bytex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...