Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja :) selvfølgelig skal jeg det

Men først skal jeg skremme opp ludderet til å tro hun er full av sykdommer, og bruke ekstra lang tid på og gi henne resultatene.

You go do that.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan fungerer @mentions på facebook? Prøver meg på @Fornavn Etternavn men det kommer ikke opp link. Må jeg legg til program på for å få til dette?

Skrevet

Sitter på jobb og nyter god svartmetall :D Planer for dagen?

sitter på jobb og nyter en kald kaffe og hører på RATM :p

*brb hente påfyll og varme opp kaffe'n litt*

Nå hører jeg på Sabaton og drikker DR.pepper og varmer opp til helga :D

Skrevet

Det ble ingen søvn på meg i natt, noe jeg begynner å merke. Jeg vurderer å legge meg når jeg kommer hjem, men da blir døgnrytmen totalt ødelagt.

Forslag til løsning?

Skrevet

Hvordan fungerer @mentions på facebook? Prøver meg på @Fornavn Etternavn men det kommer ikke opp link. Må jeg legg til program på for å få til dette?

Du skal ikke måtte ha noen tillegg for dette, men korrekt stavemåte gjetter jeg at du har prøvd? Prøv med bare @fornavn og vent litt.. Så kommer det opp en liste under..

Hvis ikke det gjør det, kan du prøve å oppdatere web-browseren din :)

Skrevet

Det ble ingen søvn på meg i natt, noe jeg begynner å merke. Jeg vurderer å legge meg når jeg kommer hjem, men da blir døgnrytmen totalt ødelagt.

Forslag til løsning?

Powernap ?

Skrevet

Du må være alpha og heller legge deg tidlig på kvelden.

Det blir vel helst noe slikt, ja. Takk for forslaget!

Forslag til løsning?

Powernap ?

Stress. Dessuten er jeg ikke i humør til en powernap. ;)

Skrevet

Du skal ikke måtte ha noen tillegg for dette, men korrekt stavemåte gjetter jeg at du har prøvd? Prøv med bare @fornavn og vent litt.. Så kommer det opp en liste under..

Hvis ikke det gjør det, kan du prøve å oppdatere web-browseren din :)

Ok, fant ut at de ikke går ann å bruke @ i en kommentar til en kommentar. Tåpelig i grunn.

Skrevet

Gawd! Jeg klør. Overalt! :|

Litt idiotisk at jeg bruker kroppen min til å finne ut hva det er for noe.

Testa litt av hvert og kommet frem til at det enten er madrassen, dyna eller pleddet. Jeg setter en knapp på madrassen, da jeg lå på ryggen i natt og den er nå rosa, vablete og kløende.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...