Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har den på DVD, jeg. Med to versjoner av showet tilogmed. De spilte to dager på rad, men bare det ene showet ble gitt ut på film.

 

Du bør skaffe deg "Personal Best"-boksen, der har hvert MP-medlem sin egen DVD med sine egne favoritt flying circus sketsjer og episoder, og helt latterlig morsomme mellomsnutter der de forteller om sin tid med gruppa.

 

John Cleese fremstiller seg som en sur gammel grisegubbe, Terry Jones som en steinrik, intellektuell kar med masse gull og fløyel i huset som påstår han skrev ALT MP-materialet. osv. Eric Idle later som han er en reporter som rapporterer fra Hollywood-bowl arenaen som har glemt navnene til de andre. Dette er nylig tatt opp materiale altså.

 

http://www.youtube.com/watch?v=XGrrkePC85g

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

For en time siden lå ørten discer løst rundt på rommet mitt. Nå er alle på plass i coverne sine, bortsett fra én film. Toy Story på BD! :cry: HVOR ER DU?!?! *lete febrilsk*

 

HINT: Under dyna di!

Nei! Ikke under madrassen heller. Jeg har lett over hele rommet mitt nå. Den er ingen steder! :cry: Av alle filmer, HVORFOR måtte jeg miste Toy Story?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...