Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri hatt det før, hva går det ut på? :whistle:

 

745-21-keratokonjunktivitt.jpg?size=200

 

Slik ser øynene dine ut under perioden. Samt har du verk som kommer ut av øyekroken, og å se på sterke farger er smerte nok. Og ikke glem morgentimene med sammenklistret øyenlokk!

Hadde det selv i forrige uke. Var helt jævlig. Kunne dra av gule hinner fra innsiden av øyelokka. Og tårene mine var gule. Måtte smøre rundt øyet med vaselin for å hindre at det blei alt for sårt siden det rant hele tida. Dama ville absolutt at jeg skulle dra til legen, men jeg som regel så går det over av seg selv så jeg gav faen og lå heller med kald klut på øyet.

 

Hvordan får man øyekatarr? Tante sier alltid at hunden ikke må ligge for lenge ute på bakken når det er kaldt, da får den blærekatarr.

Øyekatarr er egentlig bare et annet ord for øyeinfeksjon. Så du må være utsatt for smitte på en eller annen måte. Det kan være bakterielt eller viralt. Som oftest er det bakterielt og da går det som regel over av seg selv i løpet av maks en uke. Er det viralt så kan det vare en del lenger.
Lenke til kommentar

Hadde det selv i forrige uke. Var helt jævlig. Kunne dra av gule hinner fra innsiden av øyelokka. Og tårene mine var gule. Måtte smøre rundt øyet med vaselin for å hindre at det blei alt for sårt siden det rant hele tida. Dama ville absolutt at jeg skulle dra til legen, men jeg som regel så går det over av seg selv så jeg gav faen og lå heller med kald klut på øyet.

 

Du veit du kan få salvar og diverse middel (ingen pillar dessverre :p ) mot slikt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...