Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på do nå. Vurderte vasken, men lovte meg selv at jeg ikke skulle gjøre det i år. Fikk jeg lufta litt og. Lukta visst litt mye død her inne. Men jeg har enda ikke vært ute idag! :new_woot:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354
Skrevet

Det kan la seg gjøre om jeg ikke henter lettsykkelen min :)

Hvor skal du hente den?

Gjest medlem-1432
Skrevet

ICANSTUFFBABYICANSTUFFBABYICANSTUFFBABY

Du kan stappe babyer? :hmm:

Skrevet

ICANSTUFFBABYICANSTUFFBABYICANSTUFFBABY

Du kan stappe babyer? :hmm:

Noen på 4chan embeded "Dune - I can't stop raving" i en post, så jeg har den på hjernen. Men jeg synes min versjon er morsommere,
Skrevet

Hvor skal du hente den?

Litt utenfor Oslo :) Henter den så tidlig som mulig imorgen, og bruker dagen på å skru(Og se hvor deilig den er :D )

Gjest medlem-1432
Skrevet

Nå måtte jeg lete den opp for å se hva det var. Mine ører gråter

Gjest Slettet+8974354
Skrevet

Hvor skal du hente den?

Litt utenfor Oslo :) Henter den så tidlig som mulig imorgen, og bruker dagen på å skru(Og se hvor deilig den er :D )

Ah, nå tror jeg faktisk at jeg husker hvor også.

Det var Lommedalen eller Stabæk, sant? Mener og tro at du postet to forskellige linker en gang. :hmm:

Gjest medlem-1432
Skrevet

Sett på Porcupine Tree - Open car.

Det er et godt motmiddel.

Var faktisk nok interessangt til at jeg puttet dem til mine favoritter :)

Skrevet

Kommer hjem og møte lillebroren min. Det første han forteller meg om er at broren min og dama har lånt senga mi og at når han var på do hadde han hørt knirking i gulvet. Vet ikke hva jeg skal si...

Er det vanlig å spise cornflakes uten melk?

Jeg pleier og spise cornflakes med minimalt med melk. Bare slik at det har rent over. Takler ikke vassen cornflakes.

Skrevet

Hadde broren min prøvd seg på noe slikt hadde jeg blitt sur. Heldigvis har han sin egen seng..

Skjer i dag da? Jeg har nettopp ryddet rom, gang og bad mens jeg har hørt Pink Floyd, Queen, The Black Keys og Marilyn Manson. Fun!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...