Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg føler nesten at alle valgmulighetene en har er med forvirrende enn befriende til tider.

Så sant, så sant. Det hadde nesten (bare nesten) vært bedre om noen andre bestemte hva jeg skulle bli.

 

Til alle dere andre: Selv om ingen moderator for øyeblikket følger med på tråden, betyr ikke det at ting blir glemt. Sitatkrigen et par sider tilbake, for eksempel?

 

:devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så sant, så sant. Det hadde nesten (bare nesten) vært bedre om noen andre bestemte hva jeg skulle bli.

Ja, nesten! Om noen bare kunne si at "Du må velge [insert retning her]". Særlig om en var garantert å bli fornøyd med "valget". :fun:

Nettopp! :)

 

Alle jeg snakker med om dette sier "slapp av, du har ikke dårlig tid", men det hjelper ikke når det er akkurat slik det føles.

Lenke til kommentar

Alle jeg snakker med om dette sier "slapp av, du har ikke dårlig tid", men det hjelper ikke når det er akkurat slik det føles.

Slapp aaaav, du har ikke dårlig tid. :ph34r:

 

Ehe. Ja. Jeg sier det til meg selv titt og ofte. Det er de rundt meg som ofte stresser meg. Jevngamle venninner som gir meg beskjed om at jeg burde begynne å slå meg ned med mann og barn og det er ikke måte på. Ikke det at de har tenkt til å gjøre det med det første, men de studerer jo. :roll:

Logikken er jo ikke til stede for en femmer i tanken om at jeg som ikke har funnet ut hva jeg vil bli engang skal begynne å poppe ut kids.

 

edit: Og, ja. For å gjøre saken enda bedre fikk jeg beskjeden før jeg hadde noe kjæreste. Nå er de vel fornøyd med fremgangen, for jeg har ikke hørt noe på en stund.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

edit: Og, ja. For å gjøre saken enda bedre fikk jeg beskjeden før jeg hadde noe kjæreste. Nå er de vel fornøyd med fremgangen, for jeg har ikke hørt noe på en stund.

Heldigvis er det ingen som maser på meg (enda), og hinter om hvor koselig det hadde vært med barnebarn og oldebarn og slikt. Men den tid kommer vel. :)

 

 

Runar, hvor på forumet holder du til på som forumveileder ?

Jeg gjemmer meg bak hver "Svar nå"-knapp og hopper frem hvis tråden din blir rapportert. Med andre ord, forumveiledere dekker hele forumet og trår til der det trengs.

Lenke til kommentar

Heldigvis er det ingen som maser på meg (enda), og hinter om hvor koselig det hadde vært med barnebarn og oldebarn og slikt. Men den tid kommer vel. :)

Nei. Kanskje like greit. :wee: Mamma kommer jo fortsatt med "Jeg skal ikke bli bestemor"-talen.

 

Oi, dæven som klokka går. Og jeg som liksom ikke skulle snu døgnet i helga.

Lenke til kommentar

Heldigvis er det ingen som maser på meg (enda), og hinter om hvor koselig det hadde vært med barnebarn og oldebarn og slikt. Men den tid kommer vel. :)

Nei. Kanskje like greit. :wee: Mamma kommer jo fortsatt med "Jeg skal ikke bli bestemor"-talen.

Vi får nyte den tiden vi har! Plutselig sitter vi der, med mann (kone), barn og hund, og lurer på hvor all tiden ble av. Vi hadde jo verdens beste tid! :)

 

 

Oi, dæven som klokka går. Og jeg som liksom ikke skulle snu døgnet i helga.

Ja, tiden flyr i godt lag, vet du.

Lenke til kommentar

Når så mange før oss har vært i samme situasjon (ektefelle + barn + hund) kan det umulig være så fryktelig. :) Men det er jo selvsagt individuelt.

 

Nok om det. Sove eller spise frokost?

Ja, nei. Jeg mener ikke at alle som sitter med familie og hele den pakka der har det forferdelig, men akkurat nå kan jeg ikke se for meg å trives i den rollen. Så jeg blir litt stressa av hvor fort tida går, for jo eldre en blir, jo større er sjansen for at mennsker forventer at du har planer om familie og sånt.

 

Hm. Tror det blir soving for min del. I hvert fall om ikke så altfor lenge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...