Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, hun har nok rett, men det er ikke så farlig i en tråd som dette. Har sett mye som er langt mer uinteressant. Stakkars Romis ville bare hjelpe en sjel som kjedet seg. Og muligens skryte litt :p

Skrevet

Vi fikk det med oss. Det er fremdeles rimelig uinteressant, og rimelig ukult å være stolt over å piratkopiere.

Og der beviste du nok en gang hvorfor du er awesome og jeg liker deg, becca-fe! :D

Skrevet

Vi fikk det med oss. Det er fremdeles rimelig uinteressant, og rimelig ukult å være stolt over å piratkopiere.

Og der beviste du nok en gang hvorfor du er awesome og jeg liker deg, becca-fe! :D

Du liker folk fordi de synes det er ukult å skryte av å piratkopiere? Skal ikke mye til for å komme på godsida di mao.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Er det en litt sur stemning her i dag eller?

Skrevet

Jeg sitter å venter på å dra ned i bursdagen til en kompis av meg og se på at de laner :p

Høres jo, ehm.. ganske trist ut for å være ærlig :p Hvorfor ikke bli med?

Skrevet

Da tror jeg faktisk jeg heller hadde droppet det, med mindre det inneholder noe annet å drive på med eller alkohol. Men det er nå meg da :p

Skrevet

Nei, er liksom en av beste kompisene mine, dessuten, så går det jo faktisk ann å prate med folka også. Og i verstefall så klarer jeg å tvinge meg gjennom 2 timer for en bestevenn :)

Skrevet

Ser ut som å blåse pcen fri for støv med trykkluft, fjerna problemene jeg hadde med overoppheting, og at spillene begynte å lagge etter en stund, har spilt bc2 og mw2 en liten stund nå, ingenting har skjedd^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...