Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeder meg enormt. Alle er bortreist. Så langt har ferien vært ganske så dårlig. Ikke lyst å gjøre noe som helst. Totalt fravær av lyst til å se TV, spille eller se film.

Skrevet

Ser dette greit ut?

Vil med dette si opp rikstv-abbonementet mitt, om mulig med umiddelbar virkning. Vi har hatt store problemer med å ta inn

digitalt bakkenett, på grunn av strømgjerde på nabogården. I sammarbeid med naboen er dette forsøkt utbedret etter råd fra Paneda AS og det lokale Felleskjøpet.

Følgende er forsøkt:

-ny DVB-T-antenne

-antennen har blitt flyttet så langt unna som mulig

-naboen har byttet til et nytt gjerde med sammenhengende tråd og ny gjeter.

Ingen av rådene fungerte, og tv-signalene er fremdeles ubrukelige. Problemene arter seg slik:

-Svart bilde til tider

-Bildet henger seg ofte, typ. hver 5-15 sekund

-Store mengder framedrops. Flyten i bildet er borte

-Enkelte kanaler forsvinner helt

Det er uholdbart å kun ha tv-signaler om vinteren. Har hatt problemer med tv-signalene i fjor høst, og helt siden i vår. Nå

er alt prøvd, og siden vi ikke kan nekte nabogården å bruke strømgjerde er vi nødt til å bytte tv-leverandør. Om dette ikke

er nok til å få sagt opp abbonementet med umiddelbar virkning så vil vi si det opp med minst mulig kostnad.

Kundenr

Navn

Skrevet

Ville kanskje lagt til noe om at de klarer ikke å levere tjenesten, derfor med umiddelbar virkning, og kostnaddfritt for dere.

Ellers bra.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Meh, 3'er på tverrfaglig eksamen.

Har fått lærlingeplass uansett, så det ordner seg nok ;)

Skrevet

Hurra! Jeg fikk svar fra skolen jeg har søkt i dag. Jeg er herved elev ved NISS. :new_woot:

*skryteskryte*

Betyr det at vi kan kalle deg for en NISSe?

Skrevet

Ja.. Da var jeg ferdig på videregående da, et kapittel til er ferdig i livet mitt, er egentlig litt trist, for jeg kommer jo til å savne alle folka, men samtidig er jeg glad for å bli ferdig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...