Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, tenker jeg skal søke en ikt linje jeg :) Eller kanskje utlandet? Så slipper jeg all det norsk-tullet!

Jeg tror du har godt av noen timer (eller 10, hopp på påbygg!) norsk i uka. Det gjelder i og for seg de aller fleste på denne delen av forumet. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker vi fikk karakteren med en gang jeg

Jeg har fått karakteren uoffisielt, men jeg tør ikke tro på det før det er lagt opp. :p

Errr. Tror jeg bare må legge meg eller noe, jeg.

Du får ha lykke til!

Skrevet

Heh, i fjor på tverrfaglig eksamen snakket jeg meg opp fra 2 til 6 :p

(Er normalt 5-6 elev, men det foredraget gikk helt til helvete)

Gjorde det ikke så godt på foredraget, men så sa de andre lærerne at jeg kunne gjøre det bedre. Så jeg ble kalt inn på nytt igjen, uten noen av tingene mine, og improviserte hele oppgaven på nytt.

Så sa sensor at jeg skulle få en sekser hvis jeg i framtiden lovte å komme ned til skolen igjen for å få høre karakteren, i tilfelle sensor ville stille spørsmål :p

Det skjedde to av vennene mine og meg selv på fagprøven i IKT.

Alle sammen strøk likevel. :p

Skrevet

Husker vi fikk karakteren med en gang jeg

Jeg har fått karakteren uoffisielt, men jeg tør ikke tro på det før det er lagt opp. :p

Errr. Tror jeg bare må legge meg eller noe, jeg.

Blir det røykeslutt?
Skrevet (endret)

I 10. klasse måtte vi vente til alle var ferdige, så fikk vi karakterene.

L4r5: Kan se ut som det blir slutt på nikotin, ja. Forsåvidt ikke røyken som er vanskeligst, det er snusen. -.-

Endret av bazukh
Skrevet (endret)

Men det gjorde ikke jeg :!:

L4r5

Kan du ikke bare gjøre det med kidsa dine da? :p

Endret av Perrern
Gjest medlem-1432
Skrevet

Haha! Men det gikk så fort, dem hadde jo mye tau men tanna var ute med et poff

Skrevet

Det har jeg og, men tingen er at det er mongo langt...

Hvorfor kjøpe billett når du ikke skal dra? 8D

Hot!

Litt sjalu enda, oh well, jeg fikk sett Rammstein i Oslo, jeg kan vel ikke klage så mye, selv om enda fler av venna mine skal på Rammstein i Bergen. :p

Jeg vil nå se Alice in Chains kanskje enda mer enn Rammstein, men. :p

Jaa, Alice in Chains blir awesome og epic og det som bedre er. Gleder meg minst like mye til dem som til Rammstein. :wee:
Skrevet

Det har jeg og, men tingen er at det er mongo langt...

Hvorfor kjøpe billett når du ikke skal dra? 8D

Var en venn av meg som kjøpte til dama så ble det slutt eller noe, så har ikke betalt noe for den.

Skrevet

Men det gjorde ikke jeg :!:

Lucky fucker. :p

En av venna mine stakk før han ble tatt inn igjen, han visste at han ikke kom til å stå. :p

L4r5: Kan se ut som det blir slutt på nikotin, ja. Forsåvidt ikke røyken som er vanskeligst, det er snusen. -.-

Føler med deg. Jeg har vært der selv, og er der igjen nå.

Skrevet

15.02.10Indocid kapslerindometacinAvregistreres 15.02.2010Ingen tilsvarende preparater tilgjengelig i Norge. Vil være tilgjengelig på godkjenningsfritak.http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____32564.aspx

Hvor mye stress er det å få et godkjenningsfritak? Fikk resept på Indocid mot hodepine, og det var visstnok ingen alternativer. (Bortsett fra lave doser antidepressiva av en eller annen sort, noe som ikke frister siden jeg ikke har bruk for det.)

Skrevet
Man blir bare 29...så enkelt :thumbup:

Jeg har kommet til det stadiet der jeg bare svarer "Gammel nok." når folk lurer på alderen min.
Gjest medlem-1432
Skrevet

Når blir man gammel? Hvor går den magiske grensen?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...