Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen folkens.

Tror jeg bare skal legge meg å sove igjen. Var liksom ingenting å finne på kl 8 om morgenen.

Ikke kvart på 9 heller... God natt igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! Da har man funnet ut at windows live movie maker er et drittdårlig program!

Alt som kommer fra Windows som er gratis er som regel dritt... Især moviemaker.

Skrevet

Bestefar hadde KOLS i 10 år før han døde av lungekreft, så jeg har ingen planer om å starte å røyke nå, hvertfall. Blir du påkjørt dør du hvertfall med en gang, ikke pines til døde over 10-15 år før du endelig legger inn årene.

Han kunne knapt gå opp ei trapp uten å bli dødssliten og tungpustet.

Jeg regner med å ha slutta før jeg får KOLS / lungekreft, eller tatt repern av andre grunner. :p

Skrevet

Hadde en sinnsyk drøm og våknet raskt, men rolig. Så var det spørsmål om dagen skulle startes med kaffe eller cola og cola vant. Fortsatt er det strålende sol så døren til balkongen er åpen. :D

Skrevet (endret)

Jeg har ny sommeravatar :love:

Kroneis :love:

Nå er det bare 50 min igjen av skolen. Etter det skal jeg til Kristiansand og kjøpe VM-spillet og ny Xbox-kontroll! :D

Edit: Sandwich!! :dribble:

Endret av Le Professeur
Skrevet

Noen som vet hvor mye Gamestop betaler for en film? Jeg har en bærepose med filmer jeg gjerne vil bytte inn. Har også en BD og et DS-spill.

Skrevet

Din også relatert til et sterkt avhengighetsskapende gåtespill på nettet?

Nope. En sinnsyk blanding av virkelige og oppdiktede folk som holdt et slags treff.

Alle mennesker du har drømt om har du møtt eller sett i virkeligheten også.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...