Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Golf gti

Sånn en har halvbroren min.

Skulle kjøpe en når jeg var 20 år, men når forsikringa kom på 25 lapper i året gikk de planene i vasken :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smakte ostepop for ikke så lenge siden. At noen frvilig spiser det er hinsides min forståelse. Noe så ekkelt.

Skrevet

Skulle kjøpe en når jeg var 20 år, men når forsikringa kom på 25 lapper i året gikk de planene i vasken :(

Aner ikke hvor mye forsikringen på hans er, han bor tross alt i Sør-Afrika, men han har store planer om å oppgradere og gi meg Golf-en om jeg får lappen før han bytter bil. Sukk. Jeg som hadde store planer om å kjøpe meg en skikkelig søt liten boble. :<
Skrevet

Cheez Doodles kan jeg bøtte nedpå uten problemer, det er svinegodt, men ånden man får kan jo ta livet av folk. Spesielt om man hiver i seg noen melkeprodukter samtidig / før / etter. :p

Gjør seg forresten utmerket dyppa i oste-fondue, evt. i sjokolade. ^^

Skrevet (endret)

Aner ikke hvor mye forsikringen på hans er, han bor tross alt i Sør-Afrika, men han har store planer om å oppgradere og gi meg Golf-en om jeg får lappen før han bytter bil. Sukk. Jeg som hadde store planer om å kjøpe meg en skikkelig søt liten boble. :<

Du sitter ikke der og griner samt tutet over det :dontgetit:

"SLAP"

Refs: ååå. da blir det vansklig :cry:

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet

Jeg klarer cheesburgeren og pommes fri. Thats it, sist jeg spiste på en mc, så spøy jeg, og ble ikke bra før etter et par timer. Never again. ( Bortsett fra i midttimen om jeg har 10 kr. )

Skrevet

Nå synes jeg at jeg fortjener en applaus, fikk ned hele fisken, var egentlig ikke så værst når den var krydra ned + at jeg tok på masse growsalt :)

Skrevet (endret)

Og du bør seriøst få sjekket smaksløkene dine, for fiskepinner er for faen ikke fisk. Den ekle fiske-ekstrakten de har sammen med den deiggreiene, fysj og føy...

Bare og si det du sier der burde vært 5 dagers opphold i gapestokken

Endret av Amanita Muscaria
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...